شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیه#استانبول#کتاب

بازاریابی فروش کپی‌رایت ۲۰۰ عنوان کتاب ایرانی در فلوشیپ ترکیه


بازاریابی فروش کپی‌رایت 200 عنوان کتاب ایرانی در فلوشیپ ترکیه

مدیر آژانس ادبی پل گفت:‌ این آژانس برای معرفی و بازاریابی جهت فروش کپی‌رایت بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب ایرانی در ششمین دوره فلوشیپ استانبول شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ ششمین فلوشیپ ادبی استانبول از فردا 19 تا 22 اسفند در کشور ترکیه برگزار می‌شود. از ایران نیز برخی ناشران و آژانس‌ادبی پل و نماینده گرنت جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

مجید جعفری اقدمT مدیر آژانس ادبی پلT در این رابطه به تسنیم گفت:‌ این دوره از فلوشیپ استانبول با حضور 140 ناشر و آژانس ادبی از کشور ترکیه و بیش از 150 ناشر از کشورهای جهان،از جمله ایران، از 19 تا 21 اسفند ماه 1399 در محل هتل جواهیر استانبول برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: درششمین دوره فلوشیپ استانبول که به صورت مجازی(آنلاین) و حضوری(آن سایت) برگزار می‌شود، علاوه بر برگزاری نشست‌های تخصصی در موضوعات نشر بین‌الملل، ناشران و آژانس‌های ادبی شرکت‌کننده از 70 کشور جهان امکان دیدار و ملاقات‌های کاری با همدیگر برای بحث در خصوص همکارهای مشترک در حوزه تبادلات کپی رایت را خواهند داشت.

جعفری‌اقدم تصریح کرد: آژانس ادبی و ترجمه پل،که توفیق حضور در همه ادوار برگزاری این رویداد مهم را داشته است،در این دوره نیز در 50 قرار ملاقات با ناشران و آژانس‌های ادبی تلاش می‌کند از طریق معرفی بیش از 200 عنوان از آثار برتر ایرانی در موضوعات ادبیات داستانی، ادبیات غیرداستانی و کودک و نوجوان، مقدمات فروش کپی‌رایت این آثار و ترجمه و نشر آنها به زبان‌های مختلف توسط ناشران ترکیه‌ای و دیگر ناشران خارجی شرکت‌کننده در فلوشیپ استانبول را فراهم آورد.

مدیر اژانس ادبی پل گفت: دیدار و مذاکره با ناشرانی از کشورهای انگلستان، ایتالیا،فرانسه،اسپانیا،روسیه،اکراین،گرجستان، بلغارستان ،مصر،لبنان و ده‌ها کشور دیگر از جمله فعالیت‌های این آژانس در ششمین دوره فلوشیپ استانبول خواهد بود.

انتهای پیام/