شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تهران#نیم فصل#پرسپولیسی#ملوان

استعفای ناگهانی یک پرسپولیسی که تیمش قهرمان نیم فصل شد!

پایان رافت مهاجم اسبق تیم های ملوان و پرسپولیس و سرمربی شهرداری آستارا پس از بازی مقابلِ هوادارِ تهران از سمتِ خود استعفا داد .

استعفای ناگهانی یک پرسپولیسی که تیمش قهرمان نیم فصل شد!

خبرورزشی - پایان رافت سرمربی شهرداری آستارا پس از دیدار امروز برابر هوادار تهران که با برتری نماینده ی آستارا و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل اول این تیم به پایان رسید با انتشار پیامی از هدایت شهرداری آستارا استعفا داد .

در پیام منتشر شده توسط رافت آمده است :

بسمه تعالی

باسلام؛ ضمن تشکر و قدردانی از محبت ها و حمایت های بی دریغ همشهریان عزیزم و همه ی زحمتکشان مجموعه ی باشگاه شهرداری آستارا و درود بر غیرت و شرف بازیکنان تیمم که با دستان خالی و در یک جنگ نابرابر مردانه می جنگند؛ به اطلاع می رسانم از روزی که در این تیم شروع به کار کردم تمام توان خود را برای اعتلای فوتبال شهرم به کار بستم و بودند یارانی که فداکارانه برای این مهم تلاش کردند .

اما واقعیت این است که به صرف تلاش فنی بازیکنان نمی توان تیمی را در این سطح حفظ کرد. امروز کار به جایی رسیده که با توجه به مشکلات عدیده و عدم پایبندی به قول ها و قرارها، عدم پرداخت حقوق و پاداش بازیکنان از سه ماه گذشته، عدم توان حفظ بازیکنان موجود و همچنین تقویت و … ادامه ی این روند رو به رشد ممکن نیست.

برای تیم شهرم، بازیکنان باغیرتش، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و تمامی دلسوزان و همراهان باشگاه شهرداری آستارا در ادامه راه بهترین ها را خواستارم.

بیشتر بخوانید: