شهرخبر

طعنه نورمحمدی به استقلالی ها ؟ واکنش عجیب کاپیتان سابق پرسپولیس به شعار وزیر پرسپولیسی

نورمحمدی: به شعار وزیر پرسپولیسی فقط می‌خندیم

رضا نورمحمدی در وا‌کنش به جدایی شجاع خلیل زاده گفت : شجاع بازیکن خوب و موثری بود اما پرسپولیس تا سید جلال را دارد ، خیال همه راحت است .

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: تا خودشان در صدر هستند و نتیجه می‌گیرند همه چیز خوب است ولی تا نمی‌توانند بازی‌هایشان را ببرند و پرسپولیس نتیجه می‌گیرد می‌گویند وزیر پرسپولیسی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از پرداخت بدهی به بودیمیر پرسپولیسی‌ها خیلی امیدوار بودند بتوانند در بازی مقابل صنعت نفت از مهدی ترابی خرید جدیدشان رونمایی کنند ولی به دلیل بدهی به نفراتی مثل سوشا مکانی، شایان مصلح و افراد دیگر این اجازه به پرسپولیسی‌ها داده نشد. یکی از این طلبکاران رضا نورمحمدی کاپیتان سابق پرسپولیس است که از چند سال قبل از این باشگاه طلب دارد ولی خودش می‌گوید حاضر است با مدیران پرسپولیس توافق کند چراکه نمی‌خواهد خللی در روند تیم محبوبش ایجاد شود. با نورمحمدی در خصوص این موضوع و البته شرایط این روزهای پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم.

آن‌طور که اعلام شد به خاطر شکایت شما و چند نفر دیگر پرسپولیس نمی‌تواند از خریدهای جدیدش استفاده کند. طلب شما چقدر و برای چه زمانی است؟

رضا نورمحمدی گفت:

فکر می‌کنم حدود ٣٠٠ میلیون از پرسپولیس طلب دارم. طلب من برای ۴ سال پیش است که از پرسپولیس جدا شدم اما با توجه به مذاکراتی که با ابراهیم شکوری پیش از این داشته‌ام مشکلی با این موضوع ندارم و اطمینان دارم که باشگاه این مبلغ را پرداخت خواهد کرد. به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس این انتظار هست که شرایط باشگاه را در این وضعیت درک کنیم و اجازه ندهیم خللی به روند موفقیت پرسپولیس در ادامه وارد شود، بنده از طریق خبرورزشی اعلام می‌کنم هیچ ادعایی و درخواستی از فدراسیون برای بسته شدن پنجره پرسپولیس و یا ممانعت از ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم نداشته و ندارم. من همان موقع برای گرفتن طلبم به باشگاه مراجعه کردم تا مشکلم را حل کنم ولی مدیرعامل وقت به من گفت برو شکایت کن. او می‌گفت ما پولی نباید به تو بدهیم و هر کاری که دلت می‌خواهد بکن من هم مجبور به شکایت شدم. الان هم هر وقت بخواهند به باشگاه می‌روم و توافق می‌کنیم. من ٧ سال در این تیم بازی کردم و کاپیتان پرسپولیس بودم. به هر حال تعصب خاصی نسبت به پرسپولیس دارم و نمی‌خواهم تیم محبوبم آسیب ببیند.

پرسپولیس دو امتیاز حساس را در آبادان از دست داد. نظرت چیست؟

رضا نورمحمدی گفت:

صنعت نفت تیم گردن‌کلفتی است و در آبادان سخت امتیاز از دست می‌دهد و امسال هم آقای پورموسوی تیم بسیار خوبی آماده کرده است اما پرسپولیس به نظر من باز هم در نبود مهاجم تخصصی و کمبودهایی که داشت خیلی خوب توانست بازی را اداره کند. پرسپولیس چند موقعیت داشت که اگر می‌توانستند استفاده کنند قطعاً با ۳ امتیاز از زمین خارج می‌شد اما با اضافه شدن ترابی، مغانلو و در ادامه عیسی آل‌کثیر قطعاً روند بهتری پیدا خواهد کرد و می‌تواند نتایج را به نفع خود تغییر دهد. مخصوصاً اینکه آنها فقط در یک خط مشکل دارند و آن هم خط حمله است.

شما ارتباط بسیار خوبی با سیدجلال داری. به نظرت دلیل آمادگی او در این سن و سال چیست؟

رضا نورمحمدی گفت:

سیدجلال حسینی نشان داد امسال بهترین سال فوتبالی خود را پشت ‌سر می‌گذارد و مانند یک رهبر به خوبی خط دفاعی پرسپولیس را مدیریت و هدایت می‌کند که نتیجه آن آمار خوب این تیم در خط دفاع و دروازه است، البته از گل‌های ۳ امتیازی سیدجلال هم نباید غافل شد که نقش تأثیرگذاری در حضور این تیم در صدر جدول داشت. من رابطه خوبی با سید دارم و می‌دانم چقدر به فکر سلامتی‌اش است و زندگی سالمی دارد. خیلی‌ها می‌گفتند سیدجلال باید خداحافظی کند یا اینکه با رفتن شجاع او به تنهایی از پس کار برنمی‌آید ولی دیدیم که خلاف این موضوع ثابت شد و سید همه معادلات را برهم زد. من فکر می‌کنم اینکه می‌گفتند او باید خداحافظی کند انگیزه‌اش را بیشتر کرد و نشان داد حالاحالاها می‌تواند بازی کند.

به نظر شما این پرسپولیس توانایی قهرمان شدن را دارد؟

رضا نورمحمدی گفت:

به طور حتم پرسپولیس مدعی اول قهرمانی به حساب می‌آید و من فکر می‌کنم خوشگل‌تر از سال‌های قبل قهرمان خواهند شد. پرسپولیس تفکر قهرمانی دارد و بچه‌ها با وجود همه مشکلات مطمئنم تا هفته آخر برای قهرمانی می‌جنگند.

بعد از قهرمانی نیم‌فصل دوباره شائبه حمایت وزیر و مهندسی لیگ به نفع پرسپولیس از طرف استقلالی‌ها مطرح شد. نظر شما در این رابطه چیست؟

رضا نورمحمدی گفت:

این دوستان تا خودشان در صدر هستند و نتیجه می‌گیرند همه چیز خوب است ولی تا نمی‌توانند بازی‌هایشان را ببرند و پرسپولیس نتیجه می‌گیرد می‌گویند وزیر پرسپولیسی است. دیگر دوران این حرف‌های مسخره تمام شده و ما پرسپولیسی‌ها فقط به این شعار وزیر پرسپولیسی می‌خندیم. در زمین حریف ما نمی‌شوند چون قدرتش را ندارند، در واقع من فکر می‌کنم تمام توانایی این دوستان در زبانشان خلاصه می‌شود چون به جای رقابت در زمین فقط غر می‌زنند و بهانه می‌گیرند.