به گزارش برنا؛ سپاهان که فصل گذشته با امیر قلعه‌نویی در لیگ برتر پنجم شد، حتی جواز حضور در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب نکرد و حالا بر خلاف پرسپولیس و استقلال فقط درگیر لیگ بیستم و جام حذفی است. همین مساله موجب می‌شود تیم محرم نویدکیا شانس زیادی برای قهرمانی لیگ بیستم داشته باشد.

پرسپولیس و استقلال از اواخر فروردین ماه وارد لیگ قهرمانان آسیا می شوند و نکته کلیدی اینجاست که باید سه روز یک‌بار آنجا بازی کنند . همین حالا استقلال در هر بازی حداقل 2،3 مصدوم دارد وای به حال اینکه بخواهد در آسیا هم سه روز یک‌بار با امثال الدحیل و الاهلی بازی کند.

یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌ای گفته شاگردان من 9 ماه است استراحت نکرده‌اند و طبعا او هم باید با فشردگی عجیب بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار بیاید. امثال سیدجلال و نورالهی حتی یک بازی استراحت نکرده‌اند و این مسئله فقط در پرسپولیس وجود دارد چراکه آنها در دوره قبلی لیگ قهرمانان آسیا هم تا فینال رفتند و بعد از آن فرصت چندانی برای ریکاوری و استراحت نداشتند.

با این حساب باید گفت عدم حضور سپاهان اصفهان در آسیا شاید برای هواداران این تیم ناراحت کننده باشد اما مسلما یک فرصت طلایی برای محرم نویدکیا و شاگردان اوست تا در پایان لیگ بیستم جام قهرمانی را بالای سر ببرند و شعار «ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم» را سر بدهند.