شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#بنزما

اتلتیکو ۱ – ۱ رئال ؛ شانس بزرگ برای رئال مادرید ؛ کریم بنزما ناجی زین الدین زیدان شد + خلاصه بازی

فرار رئال مادرید از شکست مقابل اتلتیکو با گل دقیقه 89 کریم بنزما

رئال مادرید و اتلتیکو در لالیگا

رئال مادرید در بازی مهم هفته بیست و ششم لالیگا و در حالی که تا دقایق پایانی بازی از اتلتیکو عقب بود با گل نجات بخش کریم بنزما از شکست فرار کرد و به تساوی ۱-۱ رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اتلتیکو و رئال مادرید در یک بازی سراسر جذاب به تساوی ۱-۱ دست یافتند.

اتلتیکومادرید امروز در حساس ترین مسابقه هفته بیست و ششم لالیگا در ورزشگاه وندا متروپولیتانو میزبان تیم همشهری یعنی رئال مادرید بود که در پایان این جدال با نتیجه ۱-۱ خاتمه یافت.

اتلتیکو مادرید کار را بهتر آغاز کرد و تسلط نسبی بر روی بازی داشت تا اینکه در دقیقه ۱۵ به گل اول دست یافت. اشتباه ناچو باعث شد مارکوس یورنته در یک فضای فوق‌العاده قرار گیرد. هافبک اسپانیایی با یک پاس عالی لوئیس سوارز را در موقعیت تک به تک قرار داد و این مهاجم فرصت طلب نیز با یک ضربه بیرون پا نتیجه را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۲۸ کاسمیرو می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه محکم این بازیکن از پشت محوطه جریمه توسط یان اوبلاک دفع شد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

در دقیقه ۳۸ اتلتیکو مادرید باز هم توسط لوئیس سوارز به یک موقعیت تقریباً خوب دست یافت اما ضربه این بازیکن توسط تیبو کورتوا مهار شد.

در دقیقه ۴۰ یک صحنه فوق‌العاده مشکوک درون محوطه جریمه اتلتیکومادرید رخ داد. جایی که توپ به دست مدافع این تیم یعنی فیلیپه برخورد کرد اما داور خطای پنالتی تشخیص نداد. با این حال VAR به صحنه ورود کرد اما هرناندز بعد از بازبینی صحنه خطایی تشخیص نداد تا بازی ادامه پیدا کند.

در ادامه نیمه اول نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا بازی با همان تک گل لوئیس سوارز به سود اتلتیکو مادرید خاتمه پیدا کند.

در دقیقه ۵۳ اتلتیکو مادرید می توانست اختلاف را به دو برابر افزایش دهد. یانیک کاراسکو روی اشتباه مدافعان رئال مادرید با دروازه این تیم تک به تک شد اما ضربه او با واکنش فوق‌العاده تیبو کورتوا همراه شد. توپ برگشتی به مارکوس یورنته رسید و ضربه این بازیکن نیز با اختلاف کم به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۴ باز هم اتلتیکومادرید تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت. اینبار لوئیس سوارز بود که می‌توانست در دهانه دروازه گلزنی کند اما باز هم تیبو کورتوا خوش درخشید و دروازه اش را نجات داد.

در دقیقه ۶۰ آنخل کوریا در دهانه دروازه رئال مادرید به یک موقعیت فوق‌العاده خوب گلزنی دست یافت اما توپ روی پاهای او جفت و جور نشد تا اتلتیکو باز هم در زدن گل دوم ناکام بماند.

در دقیقه ۷۰ فدریکو والورده شوت محکمی را روانه دروازه اتلتیکو مادرید کرد که با واکنش یان اوبلاک همراه بود و سرانجامی نداشت.

کریم بنزما در دقیقه ۷۵ در یک موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت اما ضربه محکم او با اختلافی نسبتاً زیاد از بالای دروازه اتلتیکو مادرید عبور کرد تا یک موقعیت دیگر نیز برای رئالی‌ها از دست رفته باشد.

در دقیقه ۸۰ حرکت فوق العاده وینیسیوس و ارسال او به دهانه دروازه کریم بنزما را در موقعیت مسلم گلزنی قرار داد اما این مهاجم فرانسوی در دو مرحله برابر یان اوبلاک شکست خورد و در واقع دروازه بان اتلتیکو دو واکنش استثنایی را از خود به نمایش گذاشت تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.
چند ثانیه بعد رئال مادرید به یک ضربه آزاد دست یافت که بازهم شوت محکم کریم‌بنزما توسط یان اوبلاک دفع شد.

در دقیقه ۸۹ بالاخره حملات رئال مادرید نتیجه داد و این تیم توسط کریم بنزما و روی همکاری فوق العاده با کاسمیرو دروازه اتلتیکو مادرید را باز کرد تا نتیجه ۱-۱ شود و بازی با همین نتیجه خاتمه یافت.