شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رحمتی#استقلالی‌ها#مذاکره

دلخوری سیدمهدی رحمتی از استقلالی‌ها

دلخوری سرمربی شهرخودرو از استقلالی‌ها/ رحمتی: هر کسی بازیکن می‌خواهد به باشگاه نامه بزند

سرمربی شهرخودرو می‌گوید حاضر نیست به خود بازیکن رضایت‌نامه بدهد و هر تیمی بازیکن می‌خواهد ابتدا باید با این باشگاه مذاکره کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال شهرخودرو پس از این که مشخص شد مالکیتش قرار است از بخش خصوصی دوباره به بخش دولتی برگردد، به آرامشی موقتی دست پیدا کند و بتواند در دیداری خانگی پیکان را شکست دهد و ضمن پشت سر گذاشتن این تیم، به رده دهم جدول رده‌بندی لیگ بیستم برسد.

مهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو درباره این پیروزی گفت: در بازی دیروز (شنبه) همه هم‌قسم شدیم تا با تمرکز کامل به زمین برویم. در وهله اول خدا را شکر بازیکنانم سالم هستند و هم‌چنین خوشحالم که توانستیم ۳ امتیاز را به دست بیاوریم و باعث خوشحالی علاقه‌مندان به فوتبال در استان خراسان شویم. البته تا ساعت‌ها بعد از بازی حال خوشی نداشتم و دعا می‌کردم بازی زودتر تمام شود و به بیمارستان بروم تا حال نعمتی را جویا شوم. خوشحالم نعمتی سلامتی خود را پیدا کرد و دیشب بعد از آزمایش‌ها و سی‌تی‌اسکنی که از وی گرفته شد، مشخص شد مشکلی ندارد و به خانه رفت تا استراحت کند.

او درباره تغییر مالکیت این تیم نیز اذعان کرد: خیلی سخت است که با توجه به شرایط موجود، کادر فنی و بازیکنان روی بازی‌های خود تمرکز داشته باشند اما در این هفته و هفته گذشته اتفاقات خوبی برای تیم ما افتاد. از دکتر معتمدی، استاندار محترم، آقایان اصولی، فتاحی و کلایی، شهردار مشهد تشکر می‌کنم. در کنار این افراد اعضای شورای شهر مشهد، نمایندگان مجلس و دادستانی مشهد کنار تیم ما بودند و همین موضوع قوت قلبی بزرگ برای بازیکنان ما بود که بدانند این تیم برای مسوولان استانی مهم است.

سرمربی شهرخودرو با اشاره به مشکلات این تیم گفت: به هر حال در فوتبال ایران حضور داریم و این مشکلات ممکن است برای هر تیمی اتفاق بیفتد و یا در یک سری از تنگناها قرار بگیرد؛ این تنگناها می‌تواند مالی باشد یا قنی که البته اعتقاد دارم بسیاری از مشکلات فنی از تنگناهای مالی نشات می‌گیرد. من از یک مساله بسیار گله‌مندم و آن این است که برخی از فوتبالی‌های عزیز وقتی می‌بینند برای تیمی مشکل به وجود آمده، برای رفع مشکلات شخصی و تیمی خود حاضرند آن تیم را قطعه قطعه کنند و یک قطعه آن را به تیم خودشان ببرند.

وی ادامه داد: در شرایط نقل و انتقالات فعلی نیز منطقی بود اگر بازیکنی از تیم ما را می‌خواهند به باشگاه زنگ بزنند و درخواست خود را مطرح کنند. البته باشگاه‌ها و مربیانی هم بودند که با خود من تماس گرفتند و شرایط بازیکن را جویا شدند. نمونه آن رسول خطیبی بود که باید از او تشکر کنم زیرا او با من تماس گرفت و گفت یک بازیکن از تیم ما را می‌خواهد و حاضر است با بازیکنی از تیمش آن را معاوضه کند. از روزی که مسوولان استانی و شهری پای کار شهرخودرو ایستاده‌اند، کمیته نقل و انتقالاتی را در باشگاه تشکیل دادیم و همه مسائل خروج بازیکنان را به این کمیته انتقال دادیم. من باز تاکید می‌کنم اگر کسی قصد خرید بازیکنی از تیم ما را دارد، به باشگاه نامه بزند، بررسی خواهیم کرد و پاسخ خواهیم داد. خیلی از دوستان عزیز که حتی مربی هم خود من هم بودند مثل امیر قلعه‌نویی در یک رفتار حرفه‌ای با من تماس گرفتند و درباره جذب یکی از بازیکنانم صحبت کردیم و من هم به ایشان گفتم که باید به باشگاه نامه بزنند و مکاتبه کنند؛ ما هم حاضریم تعامل داشته باشیم.

سرمربی شهرخودرو با کنایه به مدیران استقلال گفت: این وسط یک سری افراد متاسفانه با بازیکن مذاکره می کنند و به او عنوان می‌کنند خودت رضایت‌نامه‌ات را از باشگاهت بگیر تا با تو قرارداد ببندیم. این بازیکن تحت فشار قرار می‌گیرد، هوایی می‌شود و در تمرینات دیگر دل به کار نمی‌دهد و در کنارش تیم ما هم آسیب می‌بیند. من مهدی رحمتی تا به حال چنین رفتاری نکردم و نخواهم کرد و به دنبال رفتار حرفه‌ای هستم تا کارها قانونی پیش برود.

او افزود: تکرار می‌کنم هر کسی بازیکنی از ما را می‌خواهد باید به کمیته نقل و انتقالات باشگاه نامه بزند که هر چند نظر من در این کمیته بسیار تاثیرگذار است. ما به هیچ بازیکنی رضایت‌نامه نمی دهیم. من نمی‌توانم اجازه دهم بازیکن تیمم بدون جایگزین راحت برود و اگر یک بازیکن دیگر مصدوم شد، کاسه "چه ‌کنم، چه کنم" دستم بگیرم که چرا بازیکنم را به فلان باشگاه دادم و دست خودم خالی شد. من مسوولیتی در تیم شهر مشهد و نماینده استان خراسان دارم و باید پاسخگوی هواداران و مردم شهر مشهد باشم؛ به همین دلیل به راحتی اجازه جدایی بازیکنی را نمی‌دهم.

رحمتی درباره ادامه فعالیت تیمش در بازار نقل و انتقالات توضیح داد: درست است که ۳ امتیاز دیدار با پیکان را به دست آوردیم اما باید بگویم همه چیز را هم به دست نیاوردیم و ما هنوز در بازار نقل و انتقالات نیاز به بازیکن داریم. امیدوارم هر چه زودتر تیم ما به ثبات برسد و تکلیف مالکیت آن زودتر مشخص شود. چند بازیکن را جذب کرده‌ایم که از آن‌ها بسیار راضی هستم و ممنونم که به تیم ما آمدند و خیلی زود هم با سایر بازیکنان هماهنگ شدند. ما چهار بازیکن یعنی وکیا، هاشم‌پور، بایرامی و فلاحیان را جذب کردیم و از آن‌ها راضی هستم. فلاحیان به دلیل شرایط سخت تیم تنها یک جلسه با ما تمرین کرد و مجبور به استفاده از او شدیم که اتفاقا عملکرد خوبی هم داشت. چند بازیکن دیگر می‌خواهیم و هم‌چنین قصد داریم از سهمیه فیفای خود نیز استفاده کنیم تا بتوانیم در ادامه جایشگاهی درخور شان باشگاه داشته باشیم. من به تک تک بازیکنانم ایمان دارم و مطمئن هستم و با جان و دل در ادامه مسابقات بازی خواهند کرد. می‌دانم که مطالبه به حق هواداران، بهبود وضعیت مدیریتی باشگاه است اما از آن‌ها می‌خواهم به تیم ما انرژی مثبت دهند زیرا مدیران استان هم به خاطر این مردم پشت ما ایستاده‌اند.

منبع: ایسنا