شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حجازی#مجیدی#فرهاد مجیدی

درسی که ناصر حجازی به رفیق فرهاد مجیدی داد/ این روزنامه را ببین؛ حالا پاره اش می کنم!

فراز کمالوند در مصاحبه ای که چند ماه پیش منتشر شده بود خاطره ای جالب از زنده یاد ناصر حجازی تعریف کرد.

درسی که ناصر حجازی به رفیق فرهاد مجیدی داد/ این روزنامه را ببین؛ حالا پاره اش می کنم!

خبرورزشی - چند ماه قبل بدون اینکه خبری از حضور فراز کمالوند در تیم استقلال باشد، سرمربی سابق آلومینیوم اراک در مصاحبه ای خاطره ای از اسطور استقلال تعریف کرد که بازخوانی آن خالی از لطف نیست.

کمالوند در آن مصاحبه گفت: «خدا رحمت کند ناصر خان حجازی را. بسیار به ایشان علاقه داشتم. روزهایی بود که ناصر خان حال شان خوب نبود، آقای زنوزی ناصر خان را دعوت کرد. برای یکی از بازی های گسترش فولاد به تبریز و داخل استادیوم آمدند. شب تا دیر وقت در هتل پارس کنار ناصر خان بودیم. ناصر خان یک چیز عجیب و غریبی یک مرتبه برای من تعریف کردند. اجازه بدهید من این دستمال کاغذی را بردارم و عین چیزی که خدا بیامرز تعریف کرد، بگویم.

 مطلبی در روزنامه نوشته شده بود. گفت این برگه را می بینی فراز؟ گفتم بله! گفت این روزنامه برای اینکه این روزنامه به دست مردم برسد، چه تعداد آدم کار می کنند؟ گفتم تحریریه و تصحیح و حروف چینی و ... مثلا ۵۰ نفر. گفت این ها هرکدام چقدر زمان می گذارند؟ گفتم حدودا شش ساعت. گفت ۵۰ را ضرب در شش کن. یک عددی شد، ۳۰۰ ساعت. گفت حالا انقدر طول کشیده که این روزنامه درست شود، درست است فراز؟ گفتم بله. گفت حالا (روزنامه را پاره کرد)، به سطل آشغال انداخت. گفت حالا چقدر طول کشید؟ گفتم ۵ ثانیه. گفت تخریب یعنی همین!

درسی که حجازی به کمالوند داد/ این روزنامه را ببین، حالا پاره اش می کنم!

 خیلی قشنگ گفت. گفت برای ساختن چیزی انقدر زحمت می کشی، یک نفر می گوید این چه تعویضی بود آقای حجازی کرد؟ به همین سادگی تخریب می کنی. همین مسئله که راجع به فضای مجازی گفتم. شما یک ساختمان ۱۰ طبقه بخواهی بسازی سه سال طول می کشد، بخواهی تخریبش کنی ۲۴ ساعت. همواره تخریب آسان است. این خاطره ای بود که از خدا بیامرز قشنگ یادم است. راجع به ناصر خان فقط می خواهم بگویم خیلی آدم حسابی بود. درجه یک بود، در همه چی، نوع برخورد، نجابت، صداقت، اصلا انسان سیاسی کاری نبود، شفاف بود، مثل کف دست، مثل آب زلال، من خیلی دوستش داشتم. خدا انشاءالله روحش را شاد کند. مطمئن هستم جایگاه او بهشت است چون ناصر خان صداقت کامل بود.»

بیشتر بخوانید: