شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#انصاری فرد

ردپای محمدحسن انصاری فرد در پنجره بسته پرسپولیس ؛ تعهدنامه ای که باعث محرومیت شد

تعهدنامه محمدحسن انصاری فرد پنجره پرسپولیس را بست

محمدحسن انصاری فرد ؛ پرسپولیس

در حالی که هواداران پرسپولیس تصور می کنند عامل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم شان شکایت بازیکنان است، یک کارشناس حقوقی راز بزرگی را برملا کرد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال ادعا کرد پرسپولیس در پرونده طلب شهر خودرو که محمدحسن انصاری فرد امضا کرد پذیرفته پنجره اش بسته شود!

صمد ابراهیمی، کارشناس حقوقی فوتبال ادعا کرد در خصوص وضعیت پنجره پرسپولیس از یک منبع آگاه در فدراسیون جویای موضوع شده که این مدیر فدراسیون اعلام کرده پرسپولیس بدهی هایی دارد که اصلی ترین آن مربوط به طلب شهر خودرو بابت فسخ یحیی گل محمدی بوده است.

او ادامه داد:

در بند ۳ توافق نامه پرسپولیس و شهرخودرو ذکر شده که در صورت عدم تادیه هر یک از وجوه مذکور در ماده ۲، باشگاه شهرخودرو حق مراجعه به کلیه مراجع داخلی و بین المللی جهت احقاق حقوق و درخواست اعمال کلیه مجازات های انضباطی و غیره را از مراجع مذکور علیه پرسپولیس خواهد داشت و باشگاه پرسپولیس حق هرگونه ادعا و اعتراض را در این زمینه از خود سلب و ساقط کرد. در ماده ۵ هم وجه التزام روزانه ۱۰ میلیون ‌تومان توافق شده (ماهانه ۳۰۰ میلیون ) که تا ۲۳ اسفند بابت ۱۴ ماه ۴ میلیارد و ۲۰۰ فقط بابت تاخیر آن محاسبه می شود.

این همان تعهدنامه عجیبی است که محمدحسن انصاری فرد برای جذب گل محمدی امضا کرد اما در کمال تاسف، اطرافیان انصاری فرد و کسانی که زمان عقد این تفاهم نامه در پرسپولیس منصب داشتند و می توانستند جلوی این معاهده ترکمنچای گونه را بگیرند، الان به هواداران خط می دهند به شایان مصلح و سوشا مکانی فحاشی کنند و آنها را باعث و بانی پنجره بسته پرسپولیس بدانند.

این افراد با همدستی کانال های تلگرامی که شرط بندی تبلیغ می کنند و درآمدشان از بت و دلالی بازیکن و مربی است، در تمام روزهای گذشته با وجود آگاهی از این موضوع که پنجره پرسپولیس را بدهی به شهرخودرو بسته، هواداران پرسپولیس را دعوت به حمله به چند بازیکن شاکی و طلبکار کردند.