به گزارش برنا، دکتر مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران و احمد سعیدی رییس سازمان بسیج عشایری کشور در محل فدراسیون حضور یافتند.

دکتر امیری خراسانی رییس فدراسیون گفت: دست یاری به سوی مجموعه بسیج ورزشکاران، عشایری و سایر سازمان های بسیج دراز می کنیم و قطعا در راستای رشد و تعالی بیش از پیش این فدراسیون به این حمایت نیازمندیم.

وی افزود: به دنبال ایجاد هم افزایی هستیم تا با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و کنار گذاشتن فعالیت جزیره ای، در حوزه ورزش های کلاسیک در روستاها و عشایر شاهد رشد و استعدادیابی و در حوزه ورزشهای سنتی و بازی های بومی محلی نیز شاهد احیا، گسترش و ترویج باشیم.

رییس فدراسیون عنوان کرد: در کنار سازمان عشایری بسیج آماده برگزاری جشنواره های ورزشی، یادبود ده هزار شهید عشایر هستیم.

دکتر امیری خراسانی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت سازمان بسیج ورزشکاران از این فدراسیون، باعث خوشحالی و دلگرمی است و از همینجا، هم از دکتر میرجلیلی سپاسگذارم و هم از سرهنگ سعیدی کمال تشکر دارم.

گفتنی است در این نشست دکتر محمد تقی امیری خراسانی رییس فدراسیون، دکتر مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، سرهنگ احمد سعیدی رییس سازمان بسیج عشایری، فرهاد نژادفصیحی سرپرست دبیری و میلاد مقیمی زاده سرپرست روابط عمومی فدراسیون نیز حضور داشتند.