شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلالی#استقلالی ها

هدف الماس استقلالی ها مشخص شد ؛ مصاحبه جذاب از الهیار صیادمنش

صیادمنش: هدفم بزرگ‌تر از بازیکن ماه اوکراین شدن است ؛ امیدوارم به اردوی تیم ملی دعوت شوم

درخشش اللهیار صیادمنش در لیگ اوکراین

فوتبالیست مازندرانی گفت: دوست دارم در فوتبال بیشتر از اینها پیشرفت کنم و به مدارج بالاتری برسم. اهداف بزرگ‌تری دارم و سعی می‌کنم که به بیشتر از اینها دست پیدا کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اللهیار صیادمنش با درخشش در ترکیب تیم زوریا توانست عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ فوتبال اوکراین را به خود اختصاص دهد تا همزمان با نام خودش اسم تیم زوریا لوهانسک این کشور را نیز بر سر زبان‌ها بیندازد. به همین بهانه با این فوتبالیست مازندرانی حرف زدیم و او نیز پاسخگوی سؤالات ما در همین باره و دیدارهای تیم ملی بود.

از اوضاع تیم زوریا چه خبر؟

اللهیار صیادمنش گفت:

در ۵ دیدار اخیر برنده شده‌ایم و شکر خدا روی دور برد هستیم.

بهترین بازیکن ماه لقب گرفتی؟

بله! باعث افتخار است که در اوکراین توانستم این عنوان را به دست بیاورم و خیلی هم خوشحالم ولی خب این همه آن چیزی نیست که من دنبالش هستم.

دنبال چه چیزی هستی؟

اللهیار صیادمنش گفت:

دوست دارم در فوتبال بیشتر از اینها پیشرفت کنم و به مدارج بالاتری برسم. اهداف بزرگ‌تری دارم و سعی می‌کنم که به بیشتر از اینها دست پیدا کنم.

از شرایطی که در تیمت داری رضایت داری؟

بله! همه چیز خوب است. در تمرینات جزو آماده‌ترین‌ها هستم و در مسابقات هم هرچه دارم را در زمین مسابقه رو می‌کنم تا دستورات کادر فنی را اجرا کرده باشم.

فصل بعد هم در همین زوریا می‌مانی؟

اللهیار صیادمنش گفت:

فعلاً در این باره فکر نمی‌کنم و می‌خواهم بهترین عملکرد را در تیمم داشته باشم. آخر فصل فرصت برای فکر کردن به این مسائل زیاد است.

دیدارهای تیم ملی هم در پیش است. فکر می‌کنی با این وضعیت خوبی که داری به اردوی تیم ملی دعوت شوی؟

این به نظر سرمربی تیم ملی بستگی دارد. من همه تلاشم را در این مدت کرده‌ام و باز هم سعی می‌کنم هم از نطر بدنی و هم از نظر فنی در بالاترین سطح در خدمت تیم باشگاهی‌ام باشم. اگر هم دعوت شوم در اردوی تیم ملی نیز با تمام وجود در خدمت تیم کشورم هستم. چه بازی کنم و چه نیمکت‌نشین باشم. اگر هم دعوتم نکنند باز هم برای تیم ملی کشورم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

دیدارهای تیم ملی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

اللهیار صیادمنش گفت:

قطعاً بازی‌های دشواری در پیش داریم. متأسفانه در دیدار با عراق و بحرین نتایج خوبی نگرفتیم و این مشکل باعث شد کارمان در دور برگشت سخت شود ولی مطمئن هستم که می‌توانیم از این مرحله عبور کنیم. تیم ایران تیم روزهای سخت است.

از استقلال خبر داری؟

کمابیش! بی‌خبر نیستم. همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت کرده‌ام و باز هم بهترین‌ها را برای این تیم آرزو دارم.