شهر خبر

۱۸ و ۱۹ اسفندماه برگزار می شود؛

ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در شهادت امام موسی کاظم(ع)

ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در شهادت امام موسی کاظم(ع)

ویژه برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) همزان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام، مراسم عزاداری و برنامه‌های مذهبی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

دوشنبه شب هم‌زمان با شب شهادت، مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی و مداحی سید رضا نریمانی و همچنین سه شنبه شب مراسمی به مناسبت شام شهادت نیز با سخنرانی حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران و مداحی سید رضا نریمانی در حرم برگزار می‌شود.

همچنین صبح روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۹ مراسم خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم و مداحی عباس حیدرزاده دنبال می‌شود.

قبل از نماز ظهر و عصر، محفل عزاداری با مداحی یاسین شیخ‌زاده و سخنرانی حجت‌الاسلام بیگدلی و همچنین محفل دیگری با سخنرانی حجت‌الاسلام ظهیری و مداحی حسن حیدرزاده برگزار می‌شود.

زائران و مجاوران حرم مطهر بعد از نماز ظهر و عصر روز سه شنبه نیز از سخنرانی حجت‌الاسلام صادقی واعظ و مداحی سید علی حسینی‌نژاد بهره‌مند خواهند شد و قبل از نماز مغرب و عشاء نیز حجت‌الاسلام بندانی نیشابوری در حرم مطهر به ایراد سخن و سید علی حسینی‌تبار به مداحی خواهد پرداخت.