به گزارش برنا؛ ابراهیم صادقی بعد از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: می‌دانستیم بازی خیلی سختی در پیش داریم و نفت فشرده بازی می‌کند. بازی کاملاً بسته که به دنبال ضدحملات است. فکر می‌کنم حریف در این زمینه‌ها خیلی خوب کار کرد. در چنین دیدارهایی باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنید تا در ادامه مسابقه، راحت‌تر بازی کنید.

او با بیان اینکه تیمش تا دقیقه 20 نتوانست فرصت چندانی ایجاد کند، تصریح کرد: حریف تلاش کرد در ضدحملات به محوطه جریمه ما برسد. از دقیقه 20 به بازی مسلط شدیم و دو سه موقعیت خوب از کناره‌ها ایجاد کردیم. در ضربات ایستگاهی هم فرصت‌های خوبی ساختیم که نتوانستیم به گل برسیم. همین شرایط در نیمه دوم ادامه داشت و توپ و میدان بیشتر در اختیار ما بود. تلاش کردیم با دو مهاجم بازی کنیم و موقعیت بسازیم.

سرمربی سایپا با بیان اینکه تیمش در نیمه دوم با بازی بسته نفت نتوانست موقعیتی ایجاد کند، گفت: نفت هم با تمام وجود تلاش کرد و جنگید تا از این بازی امتیاز ببرد که به آن رسید. نباید این دیدارها را راحت از دست بدهیم. تمام هدف ما این است که سه امتیازهای بازی‌های خانگی را بگیریم که نشد. فاصله بازی‌ها کم است و باید چهار پنج روز دیگر خودمان را جمع و جور کنیم. باید برای دیدار بعدی از لحاظ روانی و جسمی ریکاوری شویم.

صادقی درباره عملکرد بسیار خوب سایپا در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس و مقایسه چمن این ورزشگاه با ورزشگاه پاس قوامین خاطرنشان کرد: چمن ورزشگاه آزادی بی‌نظیر است و نمی‌توان آن را با زمین ما مقایسه کرد. مسئولان ورزشگاه دستگردی تمام تلاش خود را می‌‌کنند تا زمین را با بهترین کیفیت در اختیار ما بگذارند. ورزشگاه آزادی استاندارد بین‌المللی و جهانی دارد و ما نباید کیفیت این زمین را با زمین خودمان مقایسه کنیم. آن دو بازی شرایط خاص خود را داشت و فوتبال بهتری بازی کردیم.

او با بیان مجدد اینکه نفت مسجدسلیمان بازی کاملاً بسته‌ای مقابل سایپا ارائه کرد، بیان کرد: ما باید این بسته بودن بازی و فشردگی دفاعی حریف را باز کنیم. در چنین دیدارهایی نمی‌توانید شش یا هفت گل بزنید و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنید تا راحت‌تر بازی کنید. در نیمه اول، دو تا سه موقعیت خیلی خوب در محوطه شش‌قدم داشتیم که تبدیل به گل نشد. این گل نزدن‌ها، تیم ما را اذیت می‌کند. باید روی آن کار کنیم و در دیدارهای بعد جبران کنیم.

سرمربی سایپا در مورد بازی کردن محسن مسلمان اظهار داشت: محسن پس از 10 هفته مصدومیت به جمع ما اضافه شد و دو هفته است که تمرین می‌کند. برای اینکه مسلمان را در شرایط خوب نگه داریم، تلاش می‌کنیم او را کم‌کم به میادین بیاوریم. اگر مسلمان همینگونه ادامه دهد، می‌تواند کمک زیادی به ما کند.