به گزارش برنا؛ در یکی از دیدارهای مهم هفته هفدهم لیگ برتر تیم شهرخودرو در دیدار خانگی مقابل پیکان پیروز شد. تیم سیدمهدی رحمتی در سه هفته گذشته در کسب پیروزی ناکام ماند و برد در این دیدار خانگی اهمیت زیادی برای نماینده مشهد داشت. شهرخودرو که در هفته های گذشته با بحران مدیریتی و مالی زیادی رو به رو بود، دور برگشت لیگ را با تساوی مقابل ماشین سازی آغاز کرد و شرایطش در جدول نامساعد شد.

در سوی مقابل پیکان هفته گذشته به روند پنج هفته ناکامی پایان داد و از سد صنعت نفت آبادان گذشت و شاگردان مهدی تارتار امیدوار بودند روند هفته گذشته را ادامه داده و مقابل شهرخودرو دست خالی به تهران بازنگردند اما این اتفاق رخ نداد و تیم رحمتی با ارایه یک بازی هوشمندانه توانست شکست دور رفت را جبران کند.

شهرخودرو در این دیدار خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 8 پاس بسیار خوب امیرحسین کریمی نصیب مهرداد بایرامی شد و ضربه اول این بازیکن را علیرضا رضایی سنگربان پیکان مهار کرد اما در برگشت توپ باز هم نصیب بایرامی شد و این بازیکن با ضربه ای نرم و چیپ مانند، توپ را از بالای سر مدافع پیکان عبور داد و به تور دروازه خودروسازان چسباند.

در ادامه هم تیم رحمتی با یک بازی هوشمندانه و منطقی بازی را حفظ کرد تا اینکه در دقیقه 85 احمد الجبوری توانست روی اشتباه دروازه بان پیکان گل دوم شهرخودرو را به ثمر برساند و 3 امتیاز شیرین را به حساب تیم رحمتی واریز کند.

تیم رحمتی با این برد 22 امتیازی شد و به رده دهم جدول رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم علی نعمتی، بازیکن تیم شهر خودرو در یک نبرد هوایی به شدت دچار مصدومیت شد و آمبولانس به زمین آمد تا به وضعیت او رسیدگی شود.

یک توپ به میانه میدان ارسال شد که جدال علی نعمتی مدافع شهرخودرو و ابراهیم صالحی بازیکن پیکان باعث شد دو بازیکن سر به سر شوند و این برخورد باعث مصدومیت شدید علی نعمتی شد. این بازیکن پس از حضور آمبولانس در کنار زمین و با استفاده از حفاظ گردن پس از 6 دقیقه، از زمین بازی خارج شد.