شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

عضو ارشد جنبش «حماس»:

روابط میان «حماس» و جمهوری اسلامی ایران «عمیق و مستحکم» است

روابط میان «حماس» و جمهوری اسلامی ایران «عمیق و مستحکم» است

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تأکید کرد که از ۳ دهه پیش تاکنون روابط میان این جنبش و جمهوری اسلامی ایران عمیق و مستحکم بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» سخنانی را در خصوص رابطه این جنبش با جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: جنبش مقاومت اسلامی حماس روابط خوبی با جمهوری اسلامی ایران دارد. رابطه حماس با ایران از ۳ دهه گذشته تاکنون عمیق و مستحکم بوده است.

حمدان در ادامه سخنان خود تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین چیزی نمی خواهد و دلیل حمایت هایش از مسأله فلسطین نیز آن است که نسبت به آرمان های فلسطینیان حساسیت دارد.

این عضو ارشد حماس در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: ایالات متحده آمریکا همواره از رژیم صهیونیستی حمایت به عمل آورده است. علت اصلی و اساسی این حمایتها نیز آن است که آمریکایی ها می خواهند ائتلافی را به رهبری اسرائیل تشکیل دهند.

اسامه حمدان همچنین با اشاره به عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: ما عادی سازی روابط با صهیونیستها را امتیازدهی به تل آویو تلقی می کنیم. ما به ایستادگی در برابر اسرائیل قائل هستیم.