شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین#قیمت

آخرین تغییرات قیمت بیت کوین + اینفوگرافی

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۱۹ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۹.۲۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد .

بانک و بیمه آخرین تغییرات قیمت بیت کوین + اینفوگرافی

هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۴۹,۲۹۰ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۵,۷۹۲ تومان معادل ۱,۲۷۱,۳۰۲,۹۲۸ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۵۵.۱۱ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۴.۱۹% کاهش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹(21 February 2021) معادل ۵۸,۳۳۰.۵۷ دلار بوده که همینک %۱۵.۴۹ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین ۱۸.۶۴ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۱۹ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۹.۲۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۴۹,۲۹۰ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۵,۷۹۲ تومان معادل ۱,۲۷۱,۳۰۲,۹۲۸ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۵۵.۱۱ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۴.۱۹% کاهش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹(21 February 2021) معادل ۵۸,۳۳۰.۵۷ دلار بوده که همینک %۱۵.۴۹ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین ۱۸.۶۴ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بیتکوین+قیمت

منبع: خبر داغ