شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور

بازگشت ستاره پرحاشیه و محروم تراکتور به تمرینات تی تی ها + سند

بازگشت سعید واسعی به تمرینات تراکتور

سعید واسعی ؛ تراکتور

در حالی که سعید واسعی به دلیل فسخ غیر قانونی قرارداد با پیکان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت چهار ماهه مواجه شده است، امروز با نظر خطیبی به تمرینات تراکتور بازگشت تا پس از اتمام محرومیت آمادگی لازم را داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هافبک محروم تراکتور تمرینات خود همراه این تیم را مجددا آغاز کرد.

سعید واسعی که بخاطر فسخ قرارداد غیرقانونی با باشگاه پیکان و انتقال به تراکتور با محرومیت چهار ماهه مواجه شده بود، مجددا تمریناتش را با این تیم آغاز کرد و در جمع شاگردان رسول خطیبی حضور یافت.

واسعی که پس از محرومیت دور از تمرینات تراکتور بود، با نظر رسول خطیبی به تمرینات اضافه شد و زیر نظر سرمربی جدید سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان کارش را دنبال کرد تا به شرایط جسمانی مطلوب برگردد و با پایان محرومیت دوباره برای تراکتور به میدان برود.

این بازیکن ۲۶ ساله که شایعه انتقالش به دیگر تیم‌ها شنیده می‌شد، با حضور خطیبی در تراکتور و مخالفت این سرمربی با جدایی‌اش، از امروز رسما در تمرینات شرکت کرد و کار با توپ انجام داد.

سعید واسعی در سه دیدار از چهار هفته ابتدایی فصل مقابل نفت مسجدسلیمان، سپاهان و مس رفسنجان به میدان رفته ولی موفق به گلزنی نشده بود، اما امیدوار است با پایان محرومیت و بازگشت دوباره، دوران درخشان خود در فصل گذشته همراه با پیکان را تکرار کند.

بازگشت سعید واسعی به تمرینات تراکتور