شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جامعه روحانیت#ورامین#رای گیری
تشکیل شورای مرکزی جامعه روحانیت ورامین

تشکیل شورای مرکزی جامعه روحانیت ورامین

شورای مرکزی جامعه روحانیت ورامین با رای گیری توسط روحانیون این شهرستان انتخاب شدند.

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی، شورای مرکزی جامعه روحانیت ورامین، پیش از ظهر 14 اسفندماه در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت شهرستان ورامین بیان کرد: هدف از تشکیل این جلسه انس بیشتر جامعه روحانیت است و اگر گره ای در کار قشر روحانیت است، توسط این شورا باز شود.

 

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با بیان این که وحدت بین روحانیت از قبل از انقلاب خصوصا جلسات مبارزاتی و نقش آفرینی آنها در شکل گیری انقلاب بوده است، ادامه داد: همه اصناف و اقشار شغلی در قالب تشکلی با هم ارتباط دارند ولی روحانیت از داشتن تشکیلات منسجم محروم است و امید داریم با تشکیل این شورا پیگیری ها روند منسجم تری را پیدا کند.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اشاره به نقش تاثیرگذار روحانیت در همه جریانات ها تصریح کرد: باید روحانیت پرچمداری خود را حفظ کنند و مسئولین را حمایت و حتی نقد کند، روحانیت شان بالایی دارد و در جاهایی مثل انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان رهبری باید روشنگری نماید و هدایتگر افکار مردم جهت انتخاب اصلح باشند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: ما باید شورای مرکزی روحانیت داشته باشیم و بسیاری پیگیری های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی توسط این شورا پیگیری و در مواقع حساس اعلام نماید. در واقع شورای مرکزی باید همفکری و پیگیری کارها باشد و چند ماه یکبار مجمع عمومی تشکیل و گزارش ها ارائه شود.

 

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پایان گفت: شورای مرکزی جامعه روحانیت هفت نفر هستند که با رای گیری در این مجمع انتخاب می شوند.

 

در پایان این مراسم پس از رای گیری هفت نفر توسط این مجمع عمومی بعنوان اعضای اصلی شورای مرکزی جامعه روحانیت انتخاب شدند.

 

منبع: ایسنا