شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خوزستان#آنتالیا

مردم فریب پرواز مستقیم آنتالیا را نخورند/ محدودیت‌های پرواز خوزستان ادامه دارد


مردم فریب پرواز مستقیم آنتالیا را نخورند/ محدودیت‌های پرواز خوزستان ادامه دارد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان" هیچ پروازمستقیمی به آنتالیا نداریم و برخی آژانس‌ها مردم را فریب می‌دهند" گفت: محدویت پروازها خوزستان ادامه دارد.

محمدحسن ذیبخش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اعمال محدودیت در پروازها به استان خوزستان به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا،‌ اظهار کرد: در زمان حاضر تنها استانی که بحث کنسلی و کاهش پرواز داریم خوزستان است. با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا یکسری محدودیت برای ورود به این استان اعمال می شود.

وی ادامه داد: بلیت پرواز به خوزستان فقط در صورت داشتن تست PCR منفی صادر می‌شود و تا دو، سه روز آینده پروازها به این استان را به یک سوم کاهش می‌دهیم.

وی با تاکید بر این‌که این وضعیت تا زمانی که ستاد ملی کرونا اعلام کند ادامه خواهد داشت،  افزود: با توجه به این‌که روند شیوع ویروس کرونا به خصوص کرونای انگلیسی افزایشی است برای نوروز 1400 هیچ پرواز فوق‌العاده‌ای در نظر گرفته نشده و به نظر می‌رسد این شرایط همچنان ادامه‌دار باشد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین با اشاره به فروش بلیت پرواز مستقیم به آنتالیا گفت: ما هیچ پرواز مستقیمی به آنتالیا نداریم و مردم باید به این نکته توجه کنند. این پروازها کانکشن بوده و به سایر شهرهای ترکیه می‌روند و از آنجا با دریافت هزینه اضافه از مسافران آنها را به آنتالیا منتقل می‌کنند.

ذیبخش تاکید کرد: سازمان هواپیمایی به زودی طی اطلاعیه‌ای نسبت به این مسئله هشدارهای لازم را اعلام می‌کند و از مردم می‌خواهیم در زمان خرید بلیت پروازهای خارجی به خصوص برخی مقاصد کشور ترکیه موضوع مستقیم بودن پرواز اطمینان حاصل کنند.

به گفته وی، در زمان حاضر فقط دو پرواز مستقیم به شهرهای آنکارا و استانبول توسط ایرلاین‌های داخلی انجام می شود.

انتهای پیام/