به گزارش خبرنگار برنا، نشست مجمع عمومی انجمن اسلامی امروز  با حضور علی شکوری راد و بهزاد نبوی برگزار شد.

نجفقلی حبیبی در مقدمه این نشست به حضور پور شور مردم در انتخابات آینده تاکید کرد و گفت: در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری قرار داریم و قطعا انجمن اسلامی دانشگاه ها در این انتخابات فعالانه حضور پیدا خواهد کرد و از مردم می‌خواهد که حضور فعالانه در انتخابات .داشته باشند

در نشست مجمع عمومی انجمن اسلامی محمود صادقی، نماینده پیشین مجلس، عنوان کرد: در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم هستیم. سال ۹۲ مردم به کاندیدایی رای دادند که قول داد هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ زندگی مردم و بر همین اساس با ۶ قدرت جهانی وارد گفت‌وگو شد. اما به دلیل رفتارهای ترامپ و خروج از برجام کشور که بنا بود به سمت آن حرکت کند، بازماند و وضع کنونی به وجود آمد. اما در حال حاضر امیدی برای احیای برجام بوجود آمده و دولت آینده بنا دارد که در چارچوب مذاکرات بین‌المللی حق مردم را محقق کند که چنین رئیس جمهوری نیازمند رأی حداکثری مردم است. 

او افزود: باید به مردم امید داده شود که به صندوق های رأی برگردند و در حقیقت منتخبان باید به وعده‌های خود پایبند باشند. 

صادقی تاکید کرد: حزب انجمن اسلامی دانشگاه ها اصولی را به عنوان راهبردها و برنامه راهنمای خود تصویب کرده که با تأسی از آن بنا داریم در انتخابات ۱۴۰۰ حضور موثر داشته باشیم. در واقع انجمن اسلامی دانشگاه ها در تکاپو است که با ظرفیت‌های علمی کشور و برنامه‌های کاربردی مردم را نسبت به انتخابات آینده امیدوار کند. 

او خاطرنشان کرد: محور برنامه مذکور این است که دولت توانمند بر پایه ملت قدرتمند شکل بگیرد. در حال حاضر یکی از مشکلات عدم نقش‌آفرینی احزاب در سرنوشت سیاسی کشور است.

صادقی اضافه کرد: ما در قالب نهاد اجماع ساز این همت را داریم که با هماهنگی و هم افزایی نقش موثری در انتخابات ایفا کنیم. در حقیقت جبهه اصلاحات تلاش می‌کند با صدای واحد و با بهره‌گیری از تجربیات تلخ گذشته اجازه تفرق را ندهد و به شکل موثر در این انتخابات حضور یابد.