شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکن#مسکن مهر

ساماندهی متقاضیان حذف شده مسکن مهر

عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به حذف برخی متقاضیان مسکن مهر استان البرز، گفت: ‌افراد واجد شرایط در همان سایت‌های مسکن مهر ساماندهی می‌شوند.

راه و مسکن ساماندهی متقاضیان حذف شده مسکن مهر

فردین شاکری عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، اظهار کرد: در استان البرز هیچ پروژه با مشکل حقوقی و زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی وجود ندارد و تمامی پروژه های استان تا پایان دولت به متقاضیان تحویل می شود.

وی با بیان این‌که ۷ پروژه مسکن مهر شهرک ابریشم و ۵ پروژه شهرک ماهدشت باقیمانده است، ادامه داد: این پروژه‌ها در مراحل پایانی کار قرار دارند و عموما بحث انشعاب آب و برق آنها باقیمانده است. با پیگیری‌های سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه و شهرسازی استان البرز به زودی این موانع نیز برطرف خواهد شد.

وی یادآور شد: از مجموع ۳۴ هزار واحد مسکن مهر استان البرز، ۲۰ هزار واحد به پروژه های دولتی است که از این تعداد تاکنون ۱۸ هزار واحد تعداد تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است.

عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن همچنین گفت: مشکل متقاضیانی که از سامانه حذف شده بودند بررسی و مقرر شد افراد واجد شرایطی که نسبت به پرداخت کل تعهدات خود اقدام کرده‌اند در همان سایت ها ساماندهی -جانمایی- شوند.

منبع: تسنیم