شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#دولت#روحانی#انتخابات

کنایه عارف به دولت روحانی و فراکسیون امید در مجلس دهم

عارف

رئیس شورای سیاست‌گذاری(منحله) اصلاح‌طلبان با کنایه به روحانی و فراکسیون امید مجلس دهم گفت: فردای انتخابات کسی پاسخگوی مردم نیست.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: محمدرضا عارف پس از کناره‌گیری از ریاست شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، در گروه جدید (موسوم به ناسا) حضور نیافته و مدتی است ارتباط‌گیری با محافل استانی را آغاز کرده است. او در دیدار با جمعی از فعالان اصلاح‌طلب خوزستان گفت: مردم با تمامی مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند تاکنون پای صندوق‌های رای آمده‌اند، ولی دغدغه‌ها زمانی شروع می‌شود که فردای انتخابات کسی پاسخگوی مردم نیست یعنی رای لازم از مردم گرفته می‌شود ولی کسی خود را پاسخگو در قبال مردم نمی‌داند. کشور با معضل عدم پاسخگویی مسئولان مواجه است. وی با یادآوری اختلافات در میان جریان اصلاح‌طلب در مقاطعی از دهه 80، گفت: دستاورد ارزشمندی که در دهه 90 به دست آوردیم، انسجام جریان اصلاحات بود چرا که تصمیمی که در سال 92 گرفته شد منجر به انسجام جریان اصلاحات شد که در نهایت شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به عنوان یک سازوکار اجتماعی برای جریان اصلاحات تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم به گفتمان اصلاحات باور دارند و مطمئنا ضعف عملکردی افراد را به پای گفتمان اصلاحات نمی‌گذارند، هرچند متاسفانه برخی افراد فرصت‌طلبانه برای پیروزی در انتخابات از نام و عنوان اصلاحات استفاده کرده اما فردای انتخابات به گفتمان اصلاحات پشت می‌کنند. رئیس بنیاد امید ایرانیان با هشدار به رواج فرصت‌طلبی سیاسی تاکید کرد: متاسفانه کشور ما گرفتار عده‌ای فرصت‌طلب شده است که در بزنگاه‌ها برای کسب قدرت رنگ عوض می‌کنند و خود را به یک جریان سیاسی متصل می‌کنند این افراد هویت سیاسی‌شان مشخص نیست و ما در مجلس دهم گرفتار این افراد بوده‌ایم.