شهر خبر

2 کشته و 6 زخمی در حمله موشکی به پایگاه عین الاسد

کدخبر: 397039
اقتصاد نیوز : پرس‌تی‌وی اعلام کرد پس از موشک باران صبح امروز به پایگاه عین الاسد ۲ پیمانکار آمریکایی کشته و ۶ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری پرس‌تی‌وی به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد در حمله به پایگاه عین الاسد ۲ پیمانکار آمریکایی کشته شده و ۶ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز با اینکه مرگ یک پیمانکار آمریکایی را در حملات موشکی که پایگاه عین الاسد را در غرب عراق هدف قرار داده بود، تأیید کرد مدعی شد هیچ زخمی در میان سربازان آمریکایی بر اثر حمله به پایگاه عین الاسد وجود ندارد.

این در حالی است که پیش از این نیز خبرگزاری فرانسه به استناد منابع امنیتی گزارش داد پس از موشک باران صبح امروز پایگاه عین الاسد در استان الانبار یک پیمانکار در اثر سکته قلبی جان خود را از دست داد. شبکه المیادین نیز در خبری اعلام کرد پیمانکار آمریکایی در اثر حملات موشکی به عین الاسد دچار سکته قلبی شد و جان باخت.

در همین حال، پایگاه خبری صابرین نیوز اعلام کرد ۳ سرباز آمریکایی از جمله یک افسر در نتیجه حملات موشکی به پایگاه عین الاسد عراق کشته شدند.

بر اساس این گزارش، سربازان در میان سکوت آمریکا و اعلام یک مرگ در نتیجه ایست قلبی، با هواپیمای متعلق به واحد ۳۸۶، از پایگاه «علی السالم» کویت به پایگاه فرانکفورت آلمان منتقل شدند.

منابع خبری صبح امروز چهارشنبه اعلام کردند چندین موشک به سوی پایگاه عین الاسد و محل حضور نیرو‌های آمریکایی و ائتلاف بین‌المللی در عراق پرتاب شده است.

صابرین نیوز ابتدا از پرتاب ۴ راکت خبر داد سپس اعلام کرد که ۱۴ موشک ۱۰۷ میلیمتری به سوی پایگاه پرتاب شده است، ستون‌های دود از بخش نظامی پایگاه عین الاسد مشاهده می‌شود و آژیر خطر در پایگاه به صدا در آمده است.