شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#یمن#تحریم#مقامات

با صدور بیانیه؛

انصارالله: تحریم ها علیه یمن مغایر ادعاهای آمریکا درباره صلح است

انصارالله: تحریم ها علیه یمن مغایر ادعاهای آمریکا درباره صلح است

جنبش انصارالله یمن با انتشار بیانیه ای بر بی‌ارزش بودن تحریم های آمریکا علیه اعضای این جنبش و جنگ افروزی مقامات این کشور علیه مردم یمن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نسبت به تحریم دو عضو ارشد این جنبش توسط ایالات متحده آمریکا واکنش نشان داد.

انصارالله یمن با انتشار بیانیه‌ای ضمن تاکید بر محکومیت این اقدام واشنگتن علیه نیروهای انصارالله، نوشت: آمریکا با اعمال تحریم دست به کار تازه ای نزده است. واشنگتن با این اقدام تناقض رفتار خود با تمامی ادعاهایش مبنی بر تحقق صلح را آشکار ساخت. آمریکا نه تنها مخالف صلح و آرامش است بلکه خواستار ادامه جنگ و محاصره نیز هست.

این بیانیه می افزاید: تحریم‌های آمریکا هیچ ارزشی ندارد. ما آن را غیرقابل قبول می‌دانیم. آمریکا طرفی است که به دنبال ادامه جنگ و وضع تحریم‌ها (علیه مردم یمن) است.

همچنین در بخشی دیگری از بیانیه جنبش انصارالله آمده است: موضع گیری های واشنگتن باعث ایجاد نوعی چتر حمایتی برای متجاوزان (سعودی) علیه مردم یمن و هدف گیری ادامه دار آنان است.

انصارالله توضیح داد: جبهه مارب یکی از معدود جبهاتی است که جنگ علیه یمن از آن ناحیه علیه چند بخش این استان آغاز شده و مانند جبهه صرواح همچنان آتش درگیری‌ها در آن شعله ور است.

گفتنی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا دیروز سه‌شنبه دو فرمانده انصارالله یمن را تحریم کرد.