شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایلام

ضارب شهدای مدافع وطن در دره شهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری ضارب شهدای مدافع وطن که چند روز گذشته ۲ تن از ماموران پلیس را به شهادت رسانده بود خبر داد.

 ضارب شهدای مدافع وطن در دره شهر دستگیر شد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سرهنگ دلاور القاصی  فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: در پی شهادت۲ نفر از ماموران انتظامی شهرستان دره شهر موضوع دستگیری شرور مسلح و فراری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شرور مسلح پس از به شهادت رساندن "سروان سیدروح‌الله باسره "و "سرباز وظیفه محمدمهدی دیرکوند"، از محل وقوع جرم فرار و در کوه های شهرستان دره شهر مخفی شده بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس آگاهی پلیس امنیت و انتظامی شهرستان دره‌شهر و با تلاش شبانه روزی و بی وقفه این شرور مسلح در کوه‌های صعب العبور شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: خدا را شکر همانطور که به مردم قول داده بودیم این شرور مسلح دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ القاصی‌مهر با هشدار به اراذل و اوباش و اشرار گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و برای تحقق آن در جامعه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.