شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا

فروش بدون قرعه کشی این محصول سایپا

قائم مقام فروش محصولات سایپا گفت:قرعه کشی پیش فروش محصول سایپا ۱۵۱ به دلیل اینکه متقاضی کمتر از ظرفیت در نظر گرفته شده است، انجام می‌شود.

خودرو فروش بدون قرعه کشی این محصول سایپا

مجید باقری قائم مقام فروش محصولات سایپا گفت: امروز آخرین قرعه کشی خودروی قرن انجام شد. ۲ مرحله است که قرعه کشی طرح پیش فروش و فروش فوق العاده را با هم انجام می‌دهیم تا مردم راحت‌تر بتوانند انتخاب کنند.

او بیان کرد: در اوایل انجام قرعه کشی شائبه‌هایی برای مردم ایجاد شده بود که این قرعه کشی‌ها به دقت انجام نمی‌شود، اما با حضور نهاد‌های نظارتی به این شائبه‌ها خاتمه داده شد.

باقری تشریح کرد: ۱۹ برنامه قرعه کشی برای امسال داشتیم و خوشبختانه مورد استقبال خوبی قرار گرفت و تقاضای زیادی نیز وجود داشت. در این مرحله از قرعه کشی نیم میلیون نفر شرکت کردند.

قائم مقام فروش محصولات سایپا گفت:قرعه کشی ۲ محصول از این گروه خودروسازی به مرور به دلیل افزایش ظرفیت حذف خواهند شد. یکی از این محصولات زامیاد بود که برنامه فروش آن در کل خارج از قواعد انجام می‌شود.

او افزود: دیگر محصول سایپا ۱۵۱ بود که دیگر تابع ضوابط قرعه کشی نیست. به دلیل اینکه در برنامه پیش فروش سایپا ۱۵۱ تعداد متقاضی کمتر از ظرفیت در نظر گرفته شده است، قرعه کشی برای این محصول انجام نخواهد شد.

قائم مقام فروش محصولات سایپا گفت: برنامه فروش فوق العاده را در سال آینده دنبال خواهیم کرد و هم چنان این برنامه ادامه خواهد داشت و در نظر داریم برنامه پیش فروش و فروش فوق العاده را تقویت کنیم.

منبع: منیبان