شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#تحریم#تحریم‌ها
مهمترین حقوق مردم، برداشتن تحریم از دوش آنهاست/ برونگرا بودن اقتصاد، دستور مقام معظم رهبری است / هنوز در مورد تحریم‌ها قدم جدی از آمریکا ندیده‌ایم
حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در جلسه هیأت دولت:

مهمترین حقوق مردم، برداشتن تحریم از دوش آنهاست/ برونگرا بودن اقتصاد، دستور مقام معظم رهبری است / هنوز در مورد تحریم‌ها قدم جدی از آمریکا ندیده‌ایم

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه تجارت با دنیا حق مردم است، بیان کرد: اینکه اقتصاد ما برونگرا باشد، دستور مقام معظم رهبری است.

اعتمادآنلاین| حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در جلسه هیأت دولت، اظهار کرد: روزهای عید باید روزهای شادابی باشد اما عواقب آن نباید به گونه‌ای باشد که در روزهای بعد این ویروس شیوع پیدا کند.

 

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از ایلنا، رئیس دولت افزود: در این ایام بسیار مهم اولین وظیفه دولت این است که تا پایان سال همه طرح‌های قابل افتتاح را افتتاح کند تا مردم آثار و ثمرات آن در این روزها به خوبی ببینند و برای آنها ملموس باشد.

 

وی بیان کرد: ما روز دوشنبه افتتاح بسیار مهمی در این سال سخت داشتیم؛ اینکه دولت قادر است در یک روز دو میلیارد و ششصد میلیون طرح را افتتاح کند، بسیار مهم است. چاه‌ها و میدان‌ها و منابع مشترک به گونه‌ای است که اگر همسایگان ما استفاده کنند،‌ این منابع از دست می‌رود و ما نمی‌توانیم از پس از مدت‌ها از آن استفاده کنیم؛ ما اگر از سهم خود بهره‌برداری نکنیم، سهم از دست ما می‌رود. 

 

روحانی ادامه داد: بنابراین هر آنچه دولت یازدهم و دوازدهم از مسائل سیاسی، اقتصادی و داخلی بر آن تاکید می‌کند،‌ یک نگاهش به رفاه و زندگی مردم و توسعه تولید است و نگاه دیگر احقاق حقوق مردم است که حق مردم از دست نرود.

 

وی با بیان اینکه تجارت با دنیا حق مردم است، افزود: اینکه اقتصاد ما برونگرا باشد، دستور مقام معظم رهبری است.

 

ادامه دارد ....