محمدحسین اکبرمنادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به دیدار اخیر تیمش در برابر پرسپولیس گفت: بازی سختی برابر پرسپولیس داشتیم. در مقابل تیم خوب پرسپولیس برنامه‌های ویژه‌ای داشتیم اما بازی را بد شروع کردیم و به این دلیل جریمه شدیم.

اکبرمنادی درخصوص عملکرد خودش در این دیدار تصریح کرد: تمام تلاشم این بود که در این دیدار بتوانم دروازه‌ام را بسته نگه دارم و بتوانم در موفقیت تیم به بقیه کمک کنم. به هرحال امیدوارم در بازی‌های بعدی در ثبت کلین‌شیت موفق عمل کنم و در موفقیت سایپا سهیم باشم.

دروازه‌بان سایپا درمورد نتیجه‌ای که برابر پرسپولیس رقم خورد به خبرنگار برنا گفت: به نظرم این نتیجه، نتیجه عادلانه‌ای نبود و می‌توانستیم از این دیدار دست پر بیرون بیاییم. در واقع حتی اگر بخواهیم بدبینانه به این بازی نگاه کنیم باید این مسابقه با تساوی به پایان می‌رسید.

اکبرمنادی درخصوص تک گل این دیدار که توسط سیدجلال حسینی مدافع پیش تاخته پرسپولیس به ثمر رسید، تصریح کرد: زمانی که حسینی در محوطه بود دو مدافع  تیم ما روبروی من بودند و من توپ را ندیدم و نتوانستم مسیرش را به موقع تشخیص بدهم. به هرحال این اتفاق ممکن است برای هر دروازه‌بانی پیش بیاید.

دروازه‌بان سایپا با اشاره به حضور دراگان اسکوچیچ در استادیوم آزادی در جریان بازی اخیر سایپا و تماشای نمایش خوب او در این دیدار گفت: آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. امیدوارم توانسته باشم نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم و به تیم ملی دعوت شوم.

او درمورد پیش‌بینی‌اش از شرایط سایپا در ادامه فصل تاکید کرد: اگر بازی‌های سایپا را دنبال کرده باشید متوجه می شوید بدشانسی ها   یک مقدار  تیم ما را اذیت کرده وگرنه ما  از نظر فنی و بدنی شرایط خوبی داریم. ان شااله که نوار بدشانسی های ما هم به زودی پاره خواهد شد و روی خوب  به سمت تیم سایپا می آید.

منادی درخصوص برنامه‌اش برای آینده گفت: من یک سال دیگر قرارداد دارم و به سایپا متعهد هستم و حالاحالاها قصد جدایی از این تیم را ندارم. 4/5