شهرخبر

وعده جذاب درباره مهدی ترابی و عیسی آل کثیر ؛ محمود خوردبین مدعی شد

محمود خوردبین : با اضافه شدن مهدی ترابی و عیسی آل کثیر به پرسپولیس ، دیگر هیچکس جلودار این تیم نخواهد بود

محمود خوردبین، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ، گفت : با اضافه شدن مهدی ترابی و عیسی آل کثیر به پرسپولیس ، دیگر هیچ کس جلودار این تیم نخواهد بود.

محمود خوردبین، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ، گفت : با اضافه شدن مهدی ترابی و عیسی آل کثیر به پرسپولیس ، دیگر هیچ کس جلودار این تیم نخواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود خوردبین، بازیکن و سرپرست اسبق تیم پرسپولیس، با اشاره به شرایط پرسپولیس اظهار داشت:

پرسپولیس رفته به رفته بهتر از قبل می‌شود و خوشحالم پیروزی‌های متوالی این تیم باعث شده شرایط خوبی بر پرسپولیس حکمفرما شود. در حال حاضر خودباوری خوبی به تیم تزریق شده که همه ما را به آینده این تیم خوشبین کرده است.

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص پیروزی اخیر سرخ‌پوشان برابر سایپا گفت:

پرسپولیس شروع خوبی برابر تیم خوب و باانگیزه سایپا داشت و علاوه بر گلی که زد چند موقعیت خوب را برای گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کرد که در روز خوب دروازه‌بان سایپا گل دیگری برای پرسپولیس به ثمر نرسید تا در نهایت این دیدار با پیروزی تیم یحیی به پایان برسد. اگر چه یک گل حاشیه امنیت خوبی برای پیروزی نیست اما پرسپولیس در طول بازی مدیریت خوبی را در زمین داشت و فرصت چندانی به حریف نداد. با این وجود بچه‌ها باید تلاش بیشتری داشته باشند و قدر فرصت‌های خوبی را که در هر بازی نصیب‌شان می‌شود را بیشتر بدانند تا بتوانند در هر بازی گل‌های بیشتری را به ثمر برسانند.

سرپرست اسبق پرسپولیس تاکید کرد:

 البته ورزشگاه خالی و سکوی بدون هوادار یک مقدار از انگیزه‌ها را کم کرده و باید در نظر داشت وقتی سکوها پر باشد و صدای تشویق به گوش بازیکنان برسد بدون شک شرایط بهتری را در زمین رقم خواهند زد.

محمود خوردبین در ادامه در مورد پیش‌بینی‌اش از این که فکر می‌کند پرسپولیس می‌تواند برای پنجمین بار متوالی قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد؟ گفت:

من فکر نمی‌کنم، بلکه مطمئن هستم تیم گل‌محمدی می‌تواند امسال هم جام قهرمانی را بالای سر ببرد و برای پنجمین سال متوالی به قهرمانی برسد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان اظهار داشت:

کار پرسپولیس  چندان آسان نیست و این تیم  رقبای سرسختی را پیش روی خود دارد اما با بازگشت مهدی ترابی و پایان محرومیت عیسی آل‌کثیر مشکل گلزنی پرسپولیس هم حل می‌شود و دیگر هیچ تیم جلودار این تیم نخواهد شد.