به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  سید حسن طباطبایی ظهر سه شنبه در مجمع انتخابات هیئت کاراته استان که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که در رشته کاراته از جایگاه خوبی برخوردار بوده است، افزود: معتقدیم این جایگاه باید حفظ وتوسعه این ورزش تداوم داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد کاراته زنجان در سطح کشور، عملکردی قابل دفاع بوده است، تصریح کرد: این عملکرد به واسطه وجود ظرفیت‌هایی است که در این استان و در رشته کاراته در عرصه ورزشکاری، مربیگری و داوری وجود دارد و ما امروز از این ظرفیت‌ها در سطح کشور برخورداریم.

این مسئول با اشاره به اینکه وجود مربیان، ورزشکاران و داوران زبده کاراته در استان زنجان باعث شده است تا زنجان در عرصه باشگاهی این رشته نیز از جایگاه خوبی در کشور برخوردار باشد، ادامه داد: آماری که امروز در مجمع انتخابات ارائه شد، حاکی از آن است که کاراته زنجان از آمار جمعیتی قابل توجهی برخوردار بوده و این آمار باید حفظ شده و به لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابد.

طباطبایی با یادآوری اینکه امروز کاراته زنجان بعد از طی کردن حواشی، به یک انسجام و همدلی رسیده است، اظهار کرد: خوشبختانه کاراته زنجان در سال‌های اخیر به یک انسجام و وحدت رویه واقعی رسیده که نمونه بارز این انسجام را می‌توان در رأی قاطعی که اعضای مجمع به رئیس هیئت کاراته استان دادند، مشاهده کرد.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه شیوع کرونا شرایط سختی را برای حوزه ورزش به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای اصلی این فدراسیون، استفاده از ظرفیت مربیان استانی در تیم‌های پایه است. فراموش نکنیم که شرایط کرونایی برای ورزش بسیار سخت دنبال می‌شود و نمونه بارز آن به تعویق افتاده رقابت‌های المپیک است.