شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#لیگ برتر

سیدجلال همچنان مطمئن

تاثیر عجیب کاپیتان در صدرنشینی پرسپولیس

تاثیر عجیب کاپیتان در صدرنشینی پرسپولیس/ مو جو گندمی و ۱۲ امتیاز

کاپیتان باتجربه پرسپولیس عملکردی کم‌نظیر در فصل جاری رقابت های لیگ برتر داشته است تا تاثیرگذاری خود را در صدرنشینی تیمش تا پایان هفته شانزدهم گذاشته باشد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته با نتیجه یک بر صفر مقابل سایپا تهران به پیروزی رسید تا با ۳۳ امتیاز در پایان هفته شانزدهم به صدر جدول رقابت های لیگ برتر تکیه بزند.

بردی که روی گلزنی دوباره سیدجلال حسینی مدافع باتجربه این تیم کسب شد. کاپیتان پرسپولیس چهارمین گل خود را در فصل جاری برای پرسپولیس به ثمر رساند تا نقش بسزایی در کسب پیروزی اقتصادی دیگری برای تیمش با سرمربیگری یحیی گل محمدی داشته باشد.

سیدجلال چهارگل سه امتیازی برای پرسپولیس زده است تا عملکرد او در قلب دفاع پرسپولیس نه تنها مهم به شمار آید بلکه گلزنی‌هایش نیز مورد ستایش کارشناسان قرار بگیرد.

تاثیر عجیب کاپیتان در صدرنشینی پرسپولیس

کاپیتانی که با ۳۹ سال سن و شقیقه هایی که سفید شده است برگ برنده سرخ ها در روزهای کرونایی شده است. مدافعی که جور مهاجمان جوان و بی دقت را می کشد تا قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر برای رسیدن به رکوردی رویایی در فصل جاری قدم در تکرار قهرمانی بردارد.

شهرخودرو، تراکتور، مس رفسنجان و سایپا تیم هایی در فصل بیستم لیگ برتر هستند که دروازه خود را مقابل سیدجلال نتوانستند بسته نگه دارند تا ۱۲ امتیاز سرخ ها در ضربات سر و شوت های سرکش بازیکنی باشد که بدون ترس از مصدومیت در آستانه ۴۰ سالگی به درخشش خود ادامه دهد.

منبع: مهر