محمدحسن مجلسی، مسئول برگزاری اولین دوره لیگ جودو نیروهای مسلح، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با اولین دوره لیگ جودو در دو رده کارکنان پایور و وظیفه گفت: در مسابقات پرسنل وظیفه، تیم های رعد پدافند هوایی با کسب ۹ امتیاز اول و تیم پاس ناجابا ۶ امتیاز دوم شد،  همچنین تیم وزارت دفاع مقام سوم را کسب کرد. 

او در پاسخ به اینکه کدام تیم‌ها به مرحله فینال رسیده اند توضیح داد: تیم رعد پدافند هوایی و پاس ناجا شانس بیشتری برای برگزاری رقابت‌های پایانی دارند که مشخص کننده تیم‌های اول و دوم خواهند بود، همچنین  در حال حاضر سپاه پاسدران مقام سوم را به‌دست آورده است.

مجلسی در خصوص تعداد تیم‌ها با توجه به شرایط کرونا عنوان کرد: مسابقات اولین دوره لیگ جودو نیروهای مسلح با تیم‌های منتخب سازمان هابه بهترین شکل ممکن و در سطح بین‌المللی برگزار شده است، توجه و تمرکز مسئولان برگزاری مسابقات روی کیفیت مسابقات خواهد بود تاکمیت آن اما با ریشه‌کن شدن بیماری کرونا و مساعد شدن شرایط قطعا درآینده شاهد حضور تیم‌های بیشتری خواهیم بود.

مجلسی درباره آمادگی برای مسابقات تیم‌ها بیان کرد: برای برگزاری مسابقات به تمام تیم‌ها از یک ماه گذشته ابلاغ شده بود اما با توجه به شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمام باشگاه‌های ورزشی، سازمان‌ها تعطیل بوده‌اند و تمرینات ورزشی به‌صورت انفرادی برگزار شده است. البته این موضوع شروع خوبی برای برگزاری مسابقات و دوره‌های بعدی در آینده خواهد بود.

او در رابطه با برنامه نیروهای مسلح برای رشته ورزشی جودو یادآور شد: در سال آینده سازمان نیروهای مسلح برای جودو برنامه مدونی در نظر دارد، امیدواریم خردادماه پس از اتمام ماه مبارک رمضان مسابقات بعدی این رشته به خوبی برگزار شود.