شهرام محمودی، عضو تیم ملی والیبال درباه سطح فنی فصل جاری رقابت های لیگ برتر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: امسال مسابقات لیگ را پس از چندین ماه تعطیلات داشتیم البته من خیلی به طور جدی پیگیر بازی‌ها نبودم اما در مجموع تیم های خوبی شرکت کردند و بازی های خوبی را هم به نمایش گذاشتند. به نظرم در این شرایط که فرصتی برای برگزاری اردو و بازی تدارکاتی برای تیم ملی نیست مسابقات لیگ تا حدی می تواند در جهت آماده سازی بازیکنان موثر باشد.

او افزود: اما واقعیت این است که لیگ ایران دیگر آن جذابیت و حتی کیفیت سابق را ندارد. زمانی برخی از بازی های لیگ به قدری حرفه ای بود که به اعتقاد من سطح بین المللی داشت اما الان اینطور نیست. در حال حاضر یکسری ستاره های ملی پوش ما در لیگ های خارجی شاغل هستند و به دلیل مشکلات ارزی هم که وجود دارد بازیکن خارجی خوبی را تیم ها نمی‌توانند جذب کنند. همین امر باعث شده دیگر لیگ آن پویایی گذشته را نداشته باشد.

محمودی در پاسخ به این سوال کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد؟ گفت: روزهای پایانی لیگ است به نظرم هر تعداد تیمی که در پلی آف حاضر می شود پتانسیل و شانس قهرمانی را دارد. اگر نتایج را در جدول نگاه کنیم آنقدر نزدیک به هم هستند که نمی توان حدس زد کدام تیم می تواند روی سکوی قهرمانی بایستد.

پش خط زن تیم ملی در پایان با اشاره به حواشی به وجود آمده برای سعید معروف در روزهای اخیر تاکید کرد: طبیعی است که بازیکنی مدتها تمرین نکند از نظر آمادگی جسمانی افت شدیدی خواهد کرد اما این مسئله در مورد بازیکنی مانند سعید معروف صدق نمی کند. معروف بازیکن باهوشی است و منتقدین نگران نباشند. الان هم که در چین است با تیم باشگاهی خود تمرین می کند حتی پیش از آنهم انفرادی تمرین می کرد به نظرم جایی برای نگرانی وجود ندارد. 4