شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

صمد مرفاوی:

مس بسته و دفاعی بازی کرد/ استقلال در بدنسازی مشکل ندارد

مس بسته و دفاعی بازی کرد/ استقلال در بدنسازی مشکل ندارد

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که تیمش مشکل بدنی ندارد در مورد دلایل توقف برابر مس رفسنجان و از دست دادن دو امتیاز دیگر گفت: تیم حریف بسته بازی کرد و نتوانستیم به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی در نشست خبری بعد از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: می‌دانستیم بازی برای ما سخت است چون تیم رفسنجان به لحاظ فنی شرایط خوبی داشت و قبلاً هم گفته بودیم بازی سختی داریم.

دستیار محمود فکری که در غیاب او به نشست خبری آمده بود ادامه داد: به دنبال پیروزی و ۳ امتیاز بازی بودیم. بازی را خوب آغاز کردیم و در دقایق ابتدایی می‌توانستیم به گل برسیم که نشد. متاسفانه روی یک شروع مجدد گل خوردیم که به لحاظ روحی شرایط تیم را تغییر داد.

وی بیان داشت: در نیمه دوم شرایط بهتری داشتیم و مسائلی که در رختکن گفته بودیم بچه‌ها عمل کردند و به گل هم رسیدیم، اما نشد در این بازی برنده باشیم. تیم حریف قدری بسته بازی کرد و شرایط بازی را سخت کرد تا در نهایت این بازی با نتیجه مساوی تمام شود.

مربی آبی پوشان در خصوص بدنسازی این تیم گفت: مشکل بدنسازی نداشتیم چون اگر چنین چیزی بود تا دقایق پایانی نمی‌دویدیم و موقعیت درست نمی‌کردیم. ما دقیقه ۹۰ توسط ارسلان موقعیت داشتیم که این نشان می‌دهد مشکل بدنی نداریم. ما بیشتر از مس دوندگی داشتیم، خصوصاً در حمله. مس فقط در زمین خودش بازی می‌کرد و قصد استفاده از ضد حملات را داشت، اما ما هم در دفاع بودیم و هم در حمله می‌دویدیم.

مرفاوی در مورد تعویض‌های تیمش گفت: ما قصد ۵ تعویض داشتیم و اصلاً تعویض را برای تغییر سیستم و شرایط بازی گذاشته‌اند که ما از آنها استفاده کردیم.

وی در خصوص فوتبال کرمان گفت: من خودم در کرمان هم کار کردم و این استان توانمندی زیادی دارد و فکر می‌کنم در سالهای آینده تیم‌های استان کرمان بیشتر و بهتر می‌توانند در فوتبال کشور فعالیت داشته باشند.

دستیار فکری در خصوص داوری بیان داشت: تعجب می‌کنم در کمیته داوران چطور داوران سیستم رادیویی نداشتند که بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند. در محوطه جریمه مس یک صحنه مشکوک به پنالتی بود. البته من مطمئن نیستم که این صحنه پنالتی بود یا خیر، اما اگر بود داورهای کنار می‌توانستند بهتر به داور وسط اعلام کنند. اما در مجموع من داور را داور مقتدری ندیدم و تعادل نداشت. من به داور چهارم می‌گویم، می‌گوید ما سیستم نداریم. پس برای چه داور کنار و داور خط می‌گذارند؟ این داور پرچم که ندارد، سیستم رادیویی هم که نیست. پس این داور را برای چی می‌گذارند؟ امیدوارم شرایط فوتبال بهتر شود و فدراسیون به این جزییات دقت کند. مدیران فدراسیون باید مرد عمل باشند نه فقط حرف بزنند. الان دو تا داور خط برای چی می‌گذارند؟ برای نمایش؟

مرفاوی با گلایه از وقت تلف کردن رفسنجانی‌ها گفت: تیم مس فوتبال خوبی بازی می‌کند و دلیلی ندارد وقت کشی کند. یا اینکه توپ جمع کن‌ها توپ را دیر به بازی بفرستند.