شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#عربستان#یمن

در نامه ای خطاب به منصور هادی مطرح شد؛

نگرانی در اردوگاه دولت خودخوانده/«جلوی پیشروی یمنی ها را بگیرید»

نگرانی در اردوگاه دولت خودخوانده/«جلوی پیشروی یمنی ها را بگیرید»

نمایندگان پارلمان دولت دست نشانده عربستان در یمن نسبت به اوضاع جبهه مأرب و ضعف مزدوران در برابر نیروهای مقاومت یمن ابراز نگرانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مأرب پرس، ۷۲ نماینده پارلمان وابسته به دولت خودخوانده یمن با ارسال نامه ای خطاب به عبد ربه منصور هادی رئیس این دولت و علی محسن صالح معاون وی نسبت به تحولات جبهه مأرب ابراز نگرانی کردند.

آنها در این نامه از دولت خودخوانده یمن تحت حمایت عربستان خواستند تا روند پرداخت حقوق مزدوران در جبهه های مأرب و الجوف و ارسال تجهیزات نظامی به این جبهه ها برای رویارویی با نیروهای انصارالله را تسریع بخشد.

این نمایندگان یمنی در نامه خود نوشتند: همانطور که می دانید مأرب قلعه محکم یمن به شمار می رود و باید جلوی نیروهای حوثی گرفته شود.

آنها خواهان تقویت درگیری ها در جبهه های دیگر برای مشغول کردن نیروهای مقاومت در چند جبهه شدند تا بلکه بدین وسیله مانع پیشروی های نیروهای انصارالله شوند.

لازم به ذکر است نیروهای مزدور وابسته به دولت خودخوانده یمن به تازگی از هلاکت تعدادی از فرماندهان نظامی خود در جبهه مأرب خبر داده اند. خبر هلاکت ناصر سعید البرحتی فرمانده لشکر دوم نیروهای مشترک و عبده علی الوافی، مروان محسن و رزاز نعمان الصالحی ۳ تن دیگر از فرماندهان دولت خودخوانده یمن منتشر شده است.