شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کرونا

داغ دیگری که کرونا بر قلب جامعه رسانه گذاشت

به گزارش شریان نیوز،مسئولان کشوری، مدیران فرهنگی و اصحاب رسانه‌ در پیام‌های جداگانه، درگذشت علی اکرمی را تسلیت گفته و این ضایعه را داغ دیگری بر قلب جامعه رسانه عنوان کردند.

داغ دیگری که کرونا بر قلب جامعه رسانه گذاشت

پس از درگذشت علی اکرمی، خبرنگار و فعال رسانه‌ای، جمعی از مسئولان کشوری، فرهنگی، هنری و اصحاب رسانه با ارسال پیام های جداگانه، درگذشت وی را تسلیت گفتند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی نوشت: خبر درگذشت زنده یاد «علی اکرمی» روزنامه‌نگار  دغدغه‌مند و فعال سیاسی موجب تاسف و تالم شد.

محمد خدادی ادامه داد: اینجانب درگذشت این فعال رسانه‌ای را به خانواده گرامی او و جامعه رسانه ­ای کشور تسلیت گفته و از خداوند حکیم برای بازماندگان، دوستان و همکارانش،  صبر و سلامتی آرزو دارم.

اسحاق جهانگیری روز یکشنبه در پیامی که در پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس جمهوری منتشر شد با ابراز تاسف و تاثر از درگذشت تاسف بار مرحوم علی اکرمی از جوانان پرتلاش و فعالان رسانه‌ای اصلاح‌طلب، نوشت: این مصیبت غم‌انگیز را به دوستان و بستگان به ویژه خانواده وی صمیمانه تسلیت می‌گویم.

معاون اول رییس جمهوری در این پیام همچنین از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت کرد.

محمود واعظی نیز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: خبر درگذشت ناگهانی روزنامه‌نگار شناخته‌شده، خلاق و دغدغه‌مند، علی اکرمی بسیار تلخ و ناراحت‌کننده بود.

رییس دفتر رییس جمهوری اظهار داشت: این داغ چندمی است که بیماری کرونا بر پیکر جامعه رسانه‌ای کشور وارد می‌کند. این مصیبت را به خانواده این عزیز و دوستان ایشان و جامعه روزنامه‌نگاری تسلیت عرض می‌کنم.
وی خاطر نشان کرد: برای ایشان که شهره به حب اهلِ بیت علیهم‌السلام و متخلق به اخلاق نیکو بود، رحمت الهی و برای بازماندگان‌ صبوری و آرامش آرزو می‌کنم.

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا در پیامی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: مثل همیشه باورش سخت است، باور از دست دادن رفیقان در سن جوانی، سخت تر.

‏محمدرضا نوروزپور ادامه داده است: داغ های کرونایی جگر سوزند، داغ دوستان جگر سوزتر، خدا رحمتش کند و به خانواده و خصوصا دختر کوچکش صبر عطا کند. به امید روزهای بدون کرونا و روزهایی که اینقدر داغ نبینیم.