شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آیفون#ماست#سیب

زنی بجای آیفون ۱۲ پرو مکس، ماست نوشیدنی با طعم سیب تحویل گرفت

به گزارش منیبان؛ مسلما هیچ فردی نمی‌خواهد با پرداخت هزینه خرید یک گوشی، یک نوشیدنی دریافت کند، مخصوصا اگر بیش از ۱۵۰۰ دلار برای آن هزینه پرداخت کرده باشد. اما چنین اتفاقی برای یک خریدار آیفون در چین رخ داده است.

یک زن در چین به تازگی در شبکه اجتماعی چینی «Weibo» اعلام کرده که چند روز پیش با پرداخت مبلغ بیش از ۱۵۰۰ دلار، یک دستگاه آیفون ۱۲ پرو مکس سفارش می‌دهد، اما پس از دریافت بسته متوجه می‌شود که درون آن ماست نوشیدنی با طعم سیب قرار دارد. موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید که این فرد به نام «لیو»، آیفونش را از سایت رسمی اپل و نه فروشنده شخص ثالث خریداری کرده است.

به گفته لیو، این بسته بطور مستقیم درب منزل تحویل داده نشده و بجای اینکار، این خریدار ترجیح داده که این بسته در یک قفسه در محلی که زندگی می‌کند، تحویل داده شود. با وجود چنین ادعایی از سوی این خریدار، اپل و «Express Mail Service» اعلام کرده‌اند که بسته در محل موردنظر تحویل داده شده است.

با وجود چنین اظهارنظرهایی از سوی این کمپانی‌ها، لیو اعلام کرده که هیچ‌وقت یک آیفون نگرفته و بجای آن، یک ماست نوشیدنی با طعم سیب را دریافت کرده. در حال حاضر کسی نمی‌داند که چه زمانی این سرقت رخ داده، اما پرونده‌ای برای آن در پلیس محلی باز شده است.

علاوه بر پلیس محلی، سرویس Express هم افرادی را بررسی این سرقت استخدام کرده تا سرنوشت این آیفون ۱۲ پرو مکس مشخص شود. تحقیقات در این زمینه هنوز ادامه دارد و اپل گفته در آینده نزدیک پرونده مربوط به این گوشی حل خواهد شد.