شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

لهجه فوتبال ایران عوض شد

به گزارش منیبان، در حالی که در سال های اخیر به شنیدن لهجه اصفهانی در فدراسیون فوتبال و در میان مدیران با نفوذ آن عادت کرده بودیم حالا باید خودمان را آماده شنیدن انواع و اقسام ضرب المثل ها، شوخی ها و صحبتها به گویش لری و بختیاری کنیم چرا که از امروز و از صحن انتخابات کاملا واضح بود که مدیران لرستانی و بختیاری جانشین اصفهانی ها شدند و در حالی که درسال های اخیر نفراتی همچون مهدی تاج، مهدی اسلامیان و محمدرضا ساکت و ... همه هواداران فوتبال در ایران را به لهجه شیرین خود عادت داده بودند. دیگر از تاج که بگوید پهنش کنی سیخ میشه و گردش کنی میخ میشه خبری نیست و حالا باید منتظر تکیه کلام های رییس جوان فدراسیون فوتبال باشیم.

 هر آنچه که هست باید قبول کنیم یک پوست اندازی در فدراسیون فوتبال ایران آغاز شده است و به این ترتیب با چهره هایی جدید و البته برنامه هایی دیگر  نیز آشنا خواهیم شد. چهره هایی همچون شهاب الدین عزیزی خادم  که امروز به ریاست فدراسیون فوتبال ایران تغییر وظیفه داد و حالا او به همراه نفراتی همچون طهمورث حیدری (هیات رئیسه)، خداداد افشاریان (هیات رئیسه)، حیدر بهاروند (نایب رئیس دوم)، بهرام رضاییان (هیات رئیسه) و مهرداد سراجی (هیات رئیسه) اشاره کرد. نفراتی که موجبات تغییر لهجه، تفاوت سلیقه و ... را باعث خواهند شد.   

 سال ها به فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون اصفهانی می گفتند و حالا به این فدراسیون می شود فدراسیون لرستانی و بختیاری گفت... البته قبل از انتخابات گفته می شد زنوزی، اصفهانیان و جمع دیگری از مدیران ترک زبان هم قصد دارند با یک ائتلاف وزن آذری ها را در مجمع بالا ببرند اما این ائتلاف اصلا شکل نگرفت.