به گزارش برنا، دیدارهای سوم مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (یکشنبه) با دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری ‌شد.

در دومین مسابقه امروز تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان پیمان اکبری در ست‌های اول و دوم با امتیازهای 26 بر 24 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند.

در ست‌های سوم و چهارم شهرداری گنبد با امتیازهای 26 بر 24 و 25 بر 18 حریف خود را شکست دادند تا مسابقه از نظر ست شماری و پوئن تیم‌ها، برابر و کار به ست حساس پنجم کشیده شود.

در ست پنجم تیم شهرداری ارومیه با امتیاز 17 بر 15 به پیروزی رسید تا با دو برد و یک شکست در مرحله‌ پلی‌آف، به عنوان چهارمین تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان صعود کند و شهرداری گنبد به‌رغم شایستگی تنها با دو پوئن اختلاف از دور مسابقات حذف شد.

در این بازی تیم شهرداری ارومیه در مجموع 110 پوئن شامل 71 امتیاز حمله، 9 امتیاز دفاع، 3 امتیاز سرویس و 27 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل تیم شهرداری گنبد هم 108 پوئن شامل 67 امتیاز حمله، 11 امتیاز دفاع، 3 امتیاز سرویس و 27 امتیاز از اشتباهات بازیکنان شهرداری ارومیه کسب کرد.

میثم صالحی بازیکن تیم شهرداری ارومیه با کسب 32 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و احسان دانش‌دوست هم با کسب 22 پوئن، بهترین بازیکن تیم شهرداری گنبد بود.

محمد شاهمیری و اسماعیل رزقی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت 180 دقیقه طول کشید.

علی یاوری و محمدحسن خوشدل نیز به عنوان ناظران داوری و فنی، نظارت بر مسابقه دو تیم شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد را بر عهده داشتند.

در نخستین مسابقه امروز تیم‎های شهداب یزد و لبنیات هراز آمل به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر یک شهداب یزد را شکست دادند تا با کسب دومین برد برابر این تیم، به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر صعود کنند و حریف تیم شهرداری ارومیه در این مرحله شوند. تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان نیز دو تیم دیگر مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات هستند.

دور رفت و برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان روزهای جمعه و یکشنبه 15 و 17 اسفندماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، روز سه‌شنبه 19 اسفندماه این بازی‌ها انجام می‌شود.