شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ناوچه کنارک#نیروهای مسلح
دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تعدادی از خانواده شهدای ناوچه کنارک

دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تعدادی از خانواده شهدای ناوچه کنارک

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دیدار با خانواده شهدای ناوچه کنارک گفت: انتظار شهدا از ما این است که راه آنان را ادامه دهیم. شهدا با نثار خون خودشان مسیر را برای حفظ ارزش‌ها و مقدسات به ما نشان داده‌اند و وظیفه داریم در این جهت حرکت کنیم.

اعتمادآنلاین| رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تعدادی از خانواده شهدای ناوچه کنارک دیدار کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی در جریان سفر به استان بوشهر و در جمع خانواده شهدای ناوچه کنارک گفت: انتظار شهدا از ما این است که راه آنان را ادامه دهیم. شهدا با نثار خون خودشان مسیر را برای حفظ ارزش‌ها و مقدسات به ما نشان داده‌اند و وظیفه داریم در این جهت حرکت کنیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان اینکه صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، تصریح کرد: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باید در جامعه نهادینه شود، افزود: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران نشان‌دهنده پایبندی به ارزش‌های دینی و ملی است.

 

سپس با اهدای لوح و هدیه از خانواده‌های شهدای ناوچه کنارک قدردانی شد.

 

در این دیدار، دو تن از معاونان و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر، امیر سرتیپ دوم خلبان نعمت‌الله صدقی فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی و ناخدا یکم احسان نصیری فرمانده پایگاه دریایی بوشهر نیز حضور داشتند.

 

منبع: ایسنا