شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#زلاتان#منچستریونایتد#میلان

گولیت: سولسشایر حالا ۱۰ سال پیرتر به نظر می‌رسد/ هیچ وقت نگفته‌ام زلاتان خیلی پیر است


گولیت: سولسشایر حالا 10 سال پیرتر به نظر می‌رسد/ هیچ وقت نگفته‌ام زلاتان خیلی پیر است

اسطوره باشگاه میلان معتقد است سرمربی نروژی منچستریونایتد نسبت به روزهای اول مربیگری‌اش در این تیم، حالا ۱۰ سال پیرتر به نظر می‌آید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رود گولیت که خود بین سال‌های 1987 تا 1994 در عضویت میلان بوده و به این تیم برای فتح 9 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در سری A ایتالیا و دو قهرمانی در جام یوفا کمک کرده است، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» درباره رویارویی شاگردان استفانو پیولی با منچستریونایتد در مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ اروپا گفت: منچستریونایتد تیم قدرتمندی است، اما با چند مسئله. اولگنار سولسشایر همیشه لبه تیغ بوده است. عکس اخیر او را با یکی از عکس‌های اولین روزهای مربیگری‌اش در منچستریونایتد مقایسه کنید، او حالا 10 سال پیرتر به نظر می‌رسد. سرمربیگری منچستریونایتد پس از دوران سرالکس فرگوسن پیچیده است.

وی همچنین با اشاره به شکست میلان در پنج بازی از 12 دیدار اخیر این تیم در سال 2021 و سقوط به رده دوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا اظهار داشت: به نظرم مصدومیت‌ها هم در این مورد تأثیرگذار بوده است، اما خوشحالم که میلانِ من در چنین جایگاهی است. از دید من یوونتوس همچنان بخت اول قهرمانی در سری A است. اینتر صدرنشین است و میلان تا پیش از اینکه تحت تأثیر مصدومان قرار بگیرد، عالی بازی می‌کرد. من لاتزیو را هم دوست دارم. آنها تیم قدرتمندی هستند و می‌توانند در ادامه عملکرد بهتری داشته باشند.

هافبک تهاجمی پیشین روسونری در پاسخ به این پرسش که «زلاتان ابراهیموویچ برای این تیم میلان چقدر مهم است؟»، خاطرنشان کرد: پیش از هر چیز باید توضیح دهم که من هیچ وقت نگفته‌ام که زلاتان خیلی پیر است. من فکر نمی‌کردم او پس از مصدومیت جدی که داشت، بتواند به بهترین فرم و شکل خود بازگردد. ایبرا هنوز هم بازیکن شگفت‌انگیزی است. اخلاق کاری و ذهنیتی که زلاتان دارد، باعث پیشرفت هم‌تیمی‌‌هایش می‌شود.

انتهای پیام/