شهر خبر

۴ مدعی تیم ملی کشتی آزاد در تدارک انتخابی ۱۹ اسفند


4 مدعی تیم ملی کشتی آزاد در تدارک انتخابی 19 اسفند

کشتی‌گیرانی که قرار است در اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم مقابل هم قرار بگیرند، برای ترک اردوی تیم ملی در پایان اردوی پنجم مختار هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که دور ششم تمرینات تیم ملی کشتی آزاد کشورمان از 17 اسفند ماه در خانه کشتی شهید هادی آغاز می‌شود، با نظر کادر فنی قرار است رضا اطری و رحمان عموزاد در وزن 57 کیلوگرم به همراه حسن یزدانی و کامران قاسمپور در وزن 86 کیلوگرم با هم مبارزه کنند.

با توجه به اینکه روز چهارشنبه هفته جاری اردوی جاری به اتمام خواهد رسید، تصمیم‌گیری برای ترک اردو با این چهار کشتی‌گیر مازندرانی است، اینکه به شهرهای خود بروند و یا اینکه تمرینات‌شان را در خانه کشتی دنبال کنند.

همچنین با توجه به حساسیت این دو مبارزه، هیچکدام از اعضای کادر فنی چهار کشتی‌گیر یادشده را در کنار تشک هدایت نخواهند کرد و باید دید با توجه به محدودیت‌های مربوط به کرونا، فدراسیون کشتی اجازه استفاده این نفرات از مربیان اختصاصی‌شان را خواهد داد و یا اینکه مانند انتخابی‌های درون اردویی اخیر، آنها بدون مربی اختصاصی و با راهنمایی‌های هم‌تیمی‌های خود روی تشک خواهند رفت.

انتخابی روز 19 اسفند در اوزانی برگزار می‌شود که سهمیه المپیک در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان به دست آمده است. درباره وزن 125 کیلوگرم نیز قرار است عملکرد کشتی‌گیران در تورنمنت‌های پیش رو تعیین‌کننده باشد.

انتهای پیام/