به گزارش برنا، محمد هادی علیایی، رئیس هیأت کشتی استان قم در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب عنوان کرد: حفظ و صیانت از دست آوردهای کشتی فرنگی و تلاش برای سرعت بخشی به رشد کشتی آزاد در استان قم دو رویکرد در هیات جدید است.

وی ادامه داد: حفظ و صیانت از افتخارات به دست آمده در کشتی قم در طول سال های گذشته که  حاصل زحمات ورزشکاران، مربیان و همچنین حمایت و هدایت کادر اجرایی هیات بوده یکی از رویکردهای هیات جدید است.

علیایی بیان کرد: دومین رویکرد که زیرشاخه های متنوعی را در دل خود دارد، مدیریت و تلاش برای سرعت بخشی به رشد و کیفیت کشتی آزاد در قم  است.

رئیس جدید هیات کشتی استان قم در ادامه با اشاره به اینکه رشد کشتی در بخش آزاد در استان قم در گذشته نسبت به فرنگی کُند بوده است، افزود: برنامه‌های ویژه ای برای رشد و اعتلای کشتی آزاد در استان قم داریم تا این بخش نیز در آینده‌ای نه چندان دور پا به پای کشتی فرنگی رو به جلو حرکت کند.

محمد هادی علیایی ابراز کرد: با برپایی و جان بخشی به کمیته های مختلف در هیات کشتی، تلاش خواهیم کرد کشتی قم در رشته های همچون ساحلی، آلیش و بانوان پر رنگتر از گذشته در میادین کشوری حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بدنبال تعامل بیشتر با کمیسیون های مختلف فدارسیون کشتی هستیم تا در زمینه آموزش در بخش های مختلف بتوانیم گام های موثری برای توانمند سازی نیروهای حاضر در عرصه کشتی استان قم برداریم.