شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

درز تصاویر جاسوسی از لکسوس NX جدید مدل 2022

حدود یک ماه پیش بود که لکسوس NX جدید برای اولین بار درحال آزمایش دیده شد و حالا با کمال تعجب، تمام استتار آن برداشته شده است.

لکسوس ان ایکس یکی از محصولات شاسی بلند با اتاق متوسط می باشد که در کشور ما هم بسیار شناخته شده و محبوب می باشد و هم از نظر امکانات و آپشن و هم از نظر قوای متحرکه حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 داستان متفاوت در قسمت داخلی خودرو است که در آن NX مدل 2022 به طرز قابل توجهی اصلاح شده است. حالا این خودرو دارای یک صفحه لمسی بزرگ است و کنترل های جداگانه ای برای تنظیمات آب و هوای دو منطقه ای همراه با یک دکمه چرخشی برای تغییر حالت های رانندگی وجود دارد. ما همچنین متوجه یک پد شارژ بی سیم با سایز بزرگ، یک نمایشگر کاملاً دیجیتال، یک اهرم دنده جمع و جورتر، یک صفحه نمایش هدآپ و یک کیلومترشمار آنالوگ دیگر شده ایم.

در مورد نسخه هیبرید پلاگین، اعتقاد بر این است که پیشرانه را از تویوتا RAV4 پرایم به کار خواهد گرفت، اما هنوز هیچ چیز رسمی نیست.

ظاهر بیرونی فاصله چندانی با مدل فعلی ندارد اما تغییرات قابل ذکر وجود دارد. چراغ های روشنایی روز در حال حاضر در چراغ های اصلی اصلی ادغام شده اند تا در قسمت جلو، جلوه شکیل تری را فراهم کنند. جلوپنجره مشبک هنوز در قسمت جلو قرار دارد و دارای الگوی جدید با میله های عمودی است.

انتظار می رود اکران جهانی NX جدید برای مدل 2022 در ماه های آینده انجام شود. البته این احتمال وجود دارد که لکسوس زودتر از آن رونمایی کند.