شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#والیبال#جدید#نقل و انتقالات

هاشمی: با رفتن موسوی و چند بازیکن دیگر سه‌ونیم میلیارد صرفه‌جویی کردیم/ سایپا با سلایق شخصی بسته شد


هاشمی: با رفتن موسوی و چند بازیکن دیگر سه‌ونیم میلیارد صرفه‌جویی کردیم/ سایپا با سلایق شخصی بسته شد

سرپرست تیم والیبال سایپا گفت: با برنامه خوبی وارد نقل و انتقالات و فصل جدید مسابقات لیگ نشدیم و تیم با سلایق شخصی بسته شد.

امید هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط تیم والیبال سایپا اظهار داشت: از میان تیم‌هایی که سال گذشته در کورس قهرمانی بودند، تنها سرمربی تیم والیبال سایپا تغییر کرد و تیم‌هایی مانند سپاهان، شهرداری ارومیه، کاله و فولاد سیرجان، کادر فنی و بازیکنان خود را حفظ و تقویت کردند.

سرپرست تیم والیبال سایپا ادامه داد: با تغییر مدیرعامل، سرمربی تیم نیز عوض شد و تغییرات زیادی به وجود آمد. با برنامه خوبی وارد فصل و انتقالات نشدیم و تیم با سلایق شخصی بسته شد. نظر کارشناسان باشگاه نیز مورد استفاده قرار نگرفت.

هاشمی گفت: جوانان آینده‌داری از سایپا جدا شده و به تیم‌های دیگر رفتند و در تیم‌های جدید عالی عمل کردند. سایپا از پایه دچار تغییرات شد و شروع مشکلات ما از همین جا بود. تیم در فصل جدید از نظر بودجه و بازیکن، کامل به نظر می‌رسید ولی هیئت مدیره تصمیم گرفت تغییراتی به وجود بیاورد و چند بازیکن از تیم ما جدا شدند. ترکیب جدید نیز چندان موفق عمل نکرد. در واقع از سرمایه‌های باشگاه آنطور که باید استفاده نشد.

 وی تصریح کرد: با این وجود با جدا شدن موسوی و چند بازیکن دیگر، حدود 3 و نیم میلیارد تومان صرفه‌جویی کردیم. در ادامه تلاش شد نتایج بهتری گرفته شود و تیمی منسجم و بی‌حاشیه شکل گرفت اما در پلی‌آف شرایط فرق می‌کند و حذف شدن هر تیمی در این مرحله، طبیعی است.

 سرپرست تیم والیبال سایپا اظهار داشت: به کادر فنی خود ایمان داریم و تجربیات زیادی برای حل مشکلات در باشگاه وجود دارد. آکادمی فعالی داریم و در تلاش هستیم تیم بزرگسالان را از بازیکنان جوان تغذیه کنیم. به این ترتیب در بودجه نیز صرفه‌جویی زیادی خواهد شد. ناامید نیستیم و در فصل آینده مجدداً برای کسب قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

 هاشمی در مورد جدا شدن موسوی و مسائل مالی ناشی از انتقال او به ایتالیا گفت: تا حدود زیادی مشکلات برطرف شده ولی سایپا هنوز از موسوی طلبکار است. از طریق فدراسیون در حال پیگیری مطالبات خود هستیم و امیدواریم تا پایان سال جاری این مطالبات پرداخت شود.

 

 انتهای پیام/