شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خلیج فارس#خوزستان#لیگ برتر#اراک

لیگ برتر بوکس | صعود پلیمر خلیج فارس و هیئت بوکس خوزستان به دیدار نهایی


لیگ برتر بوکس | صعود پلیمر خلیج فارس و هیئت بوکس خوزستان به دیدار نهایی

مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بوکس امروز در اراک پیگری شد و تیم‌های پلیمر خلیج فارس و هیئت بوکس خوزستان با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون بوکس، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بوکس امروز(شنبه-٩ اسفندماه) با برگزاری دو دیدار در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک برگزار شد.

در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی، تیم‌های پلیمر خلیج‌فارس (خرم آباد) و هیئت کرمانشاه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 6 بر 2 پلیمر خلیج فارس  به پایان رسید و  این تیم راهی دیدار نهایی شد.

امید احمدی‌صفا، سجاد محمدپور، دمیتری آسانوف، حسین دانشور و سید محسن موسوی برای پلیمر در این دیدار به برتری رسیدند و در وزن 69 کیلوگرم هم بوکسور کرمانشاهی روی رینگ حاضر نشد. عباس افشارنیا و پوریا امیری هم بردهای تیم کرمانشاه را به ارمغان آوردند.

در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی نیز تیم هیئت بوکس خوزستان با نتیجه 6 بر 2 از سد باران پل اراک گذشت و رقیب پلیمر خلیج فارس در فینال شد.

در این دیدار گودرزی، شه‌بخش، مقصودی، صفدریان، امیدی و روزبهانی برای خوزستان و محمد کاسپور و ایمان رمضان‌پور برای تیم باران پل اراک به پیروزی رسیدند.

به این ترتیب دیدار رده‌بندی فردا ساعت 10 صبح بین تیم‌های باران پل اراک و کرمانشاه برگزار می‌شود.

همچنین پلیمر خلیج فارس و خوزستان هم فینال لیگ برتر را فردا ساعت 15 برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/