سهراب انتظاری، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط پرسپولیس و قهرمانی این تیم در نیم فصل اظهار داشت: به همه  پرسپولیسی‌ها، مدیریت و کادر فنی تبریک می‌گویم. این قهرمانی در حالی برای پرسپولیس به دست آمد که تیم و باشگاه با یکسری مشکلات و چالش‌ها روبرو بود اما با وجود مشکلات موجود مجموعه تیم و باشگاه شرایط خوبی را رقم زدند و در نهایت تیم موفق شد نیم فصل اول را با صدرنشینی به پایان برساند.

انتظاری تصریح کرد: در مجموع شرایط پرسپولیس به لحاظ نتیجه‌گیری در نیم فصل اول خوب بود و امیدوارم این روند برای نیم فصل دوم هم ادامه‌دار باشد و تیم با تقویت در پست‌هایی که کمبود دارد بتواند شرایط بهتری را در نیم فصل دوم رقم زده و در نهایت با قهرمانی دوباره، پنجمین جام متوالی را به همه پرسپولیسی‌ها هدیه دهد.

مهاجم سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس در مورد عملکرد مهاجمان این تیم در این فصل افزود: متاسفانه مهاجمان تیم در نیم فصل اول زیاد در امر گلزنی موفق نبودند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. مهاجمی مثل مهدی عبدی بازیکن جوانی است و شاید یک مقدار سطح انتظارات و توقعات از او بالا باشد. به هرحال بازگشت عیسی آل‌کثیر و مهدی ترابی می‌تواند اتفاق خوبی برای تقویت خط حمله پرسپولیس باشد و ان‌شاءالله با اضافه شدن این دو مهاجم گلزن بتوانیم در نیم فصل دوم در کورس آقای گلی روند خوبی را در پیش بگیریم و  پای عبدی هم  بیش از گذشته به گلزنی باز شود.

سهراب انتظاری مدعیان قهرمانی در نیم فصل دوم گفت: علاوه بر پرسپولیس که مدعی اصلی قهرمانی است و از شانس زیادی برای قهرمانی برخوردار است، 3-4 تیم بالای جدول نشان داده‌اند می‌توانند مدعی باشند و به اعتقاد من نیم فصل دوم لیگ برتر رقابت جالبی را در بالای جدول شاهد خواهیم بود. 3