شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#وزارت ورزش#وزارت ورزش و جوانان
سرنوشت درآمد صداوسیما از محل تبلیغات پخش مسابقات ورزشی چه شد؟

سرنوشت درآمد صداوسیما از محل تبلیغات پخش مسابقات ورزشی چه شد؟

وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره 140184 نزد خزانه‌داری کل‌ کشور واریز کنند.

اعتمادآنلاین| نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز (شنبه 9 اسفند) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1400، با بندهای (ک) و (ل) تبصره 9 ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

 

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از ایلنا، براساس بند (ک) تبصره 9 ؛ به استناد بند (پ) ماده (92) قانون برنامه ششم توسعه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره 140184 نزد خزانه‌داری کل‌ کشور واریز نمایند.

 

همچنین در بند (ل) تبصره 9 آمده است؛ به‌منظور ارتقای شاخصهای علمی، پژوهشی، فناوری و مهارتی، درآمدهای اختصاصی دانشگاهها، مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پارکهای علم و فناوری و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی از شمول حکم اعتبارات موضوع قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه‌یافته مستثنی هستند.