شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#عمان#تجهیزات#کشتی

حمله به ناو لجستیک اسرائیل در دریای عمان

حمله به ناو لجستیک اسرائیل در دریای عمان

این کشتی خودرو بر، در واقع ناو لجستیک و پشتیبانی و همچنین وسیله انتقال تجهیزات صادراتی رژیم صهیونیستی است که در حال انتقال مخفیانه تجهیزات جاسوسی است که گرفتار تیر غیب شد.

به گزارش تحریریه، رژیم صهیونیستی در راستای تکمیل ساختار جاسوسی خود علیه ایران در شیخ‌نشین امارات، اقدام به گسیل تجهیزات جاسوسی با استفاده از یک فروند کشتی لجستیک ال‌پی‌دی به منطقه ما کرده بود. 

این کشتی که با پرچم یک کشور دیگر (به احتمال زیاد انگلیس) در حال حرکت بود، ساعث 12:45 دقیقه بامداد روز جمعه در آب‌های مقابل بندر جاسک گرفتار تیر غیب شد.

این کشتی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی بوده و با ماموریت پشتیبانی به آب‌های منطقه ما آمده بود تا این تجهیزات جاسوسی را در ابوظبی تخلیه کند، پس از گرفتار شدن به تیر غیب سرعتش از 20 نات به 6 نات کاهش پیدا کرد.

گفته می‌شود سرنشینان این کشتی که همگی افسران ارتش رژیم صهیونیستی بودند پس از گرفتار شدن به تیر غیب که هنوز مشخص نیست به چه شکل و چگونه گرفتار آن شدند، قصد فرار به عمق اقیانوس را داشتند که به دلیل آسیب بسیار به کشتی موفق به این مهم نشدند.

گفته می‌شود این کشتی لنگان لنگان خود را به بندر نفتی الفجیره در ساحل دریای عمان رسانده و در آنجا پهلو گرفته است. 

هنوز هیچ طرفی مسوولیت این حمله را بر عهده نگرفته است. از آنجایی که این کشتی با پرچم انگلیس در حال حرکت بوده، سران لندن هم هیچ صحبتی در این مورد نکرده‌اند. مقامات رژیم صهیونیستی که همواره می‌خواهند به ایران حمله کنند هم تا این لحظه در مورد این حادثه چیزی نگفته‌اند.

 این ناو لجستیک به صورت صد درصد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی بوده که به صورت مخفیانه و دزدانه در حال حرکت به آب‌های تنگه هرمز بود که قبل از ورود به این تنگه و خلیج‌فارس هدف تیر غیب قرار گرفت.

منبع: کانال اخبار سوریه

پایان/