شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سپاهان

سپاهان به دنبال اعاده حیثیت؛/ دژ دفاعی مدافع عنوان قهرمانی سرانجام فرو می‌ریزد؟

سپاهان به دنبال اعاده حیثیت؛/ دژ دفاعی مدافع عنوان قهرمانی سرانجام فرو می‌ریزد؟

در ادامه مسابقات مرحله پایانی لیگ برتر فوتبال زنان، تقابل تیم‌های اول و دوم جدول که سودای رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند، جذاب و تماشایی خواهد بود.

هفته سوم رقابت‌های مرحله پایانی لیگ برتر فوتبال زنان فردا با انجام دو مسابقه پیگیری می‌شود؛ تیم شهرداری بم که مدافع عنوان قهرمانی فوتبال زنان به شمار می‌رود، برای حضور در صدر جدول باید در خانه مقابل تیم شگفتی‌ساز و مدعی شهرداری سیرجان به پیروزی برسد. سیرجانی‌ها هفته گذشته سپاهان را در اصفهان با 6 گله تحقیر کردند تا روحیه‌ای بالا و با آمادگی کامل مهیای مصاف حساس با شهرداری بم شوند.

 

شاگردان جهان‌نجاتی در شهرداری سیرجان با 6 امتیاز صدرنشین جدول هستند و لغزش آن‌ها در جدال فردا می‌تواند صدر جدول را به شهرداری بم 4 امتیاز هدیه دهد؛ آن‌هم در شرایطی که سیرجانی‌ها به دنبال نخستین قهرمانی خود هستند و از سوی دیگر، شاگردان مرضیه جعفری به دنبال پوکر در قهرمانی متوالی و کسب 8مین قهرمانی‌شان در لیگ فوتبال زنان هستند.

 

در دیگر بازی هم در اصفهان، شاگردان مهناز امیر شقاقی پس تحمل دو شکست برای حفظ شانس قهرمانی‌شان فردا مقابل وچان کردستان محکوم به پیروزی هستند؛ آن‌ها هفته گذشته در خانه مقابل شهرداری سیرجان 6 بار دروازه‌شان را باز شده دیدند و گلباران شدند و به دنبال پیروزی مقابل وچان و بازگشت به کورس قهرمانی هستند.

 

-

حریف فردا طلایی‌پوشان هم پس از کسب امتیاز از شهرداری بم، می‌خواهند با سه امتیاز از اصفهان به سنندج بازگردند تا در دور برگشت مسابقات شانس بالایی برای قهرمانی داشته باشند؛ از حیث و نیاز مبرم دو تیم به سه امتیاز، دوئل فردای آن‌ها بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 

نکته جالب آن‌که خط دفاعی شهرداری بم در دو بازی گذشته بهترین تیم از لحاظ دفاعی بوده و توپی از خط دروازه این تیم نگذشته در حالی که در طرف مقابل شهرداری سیرجان بهترین خط حمله را دارد و این مسئله می‌تواند دوئل فردا را میان دو تیم مدعی برای قهرمانی جذاب‌تر کند.

 

برنامه هفته سوم دور نهایی لیگ برتر فوتبال زنان:

 

یکشنبه 3 اسفند ساعت 13

 

شهرداری بم – شهرداری سیرجان
فولاد مبارکه سپاهان – وچان کردستان