شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران#نواب صفوی

اسناد مالی شهرداری تهران آرشیو الکترونیکی می‌شود | آغاز اسکن اسناد سال‌های ۹۱ و ۹۲

آرشیو اسناد مالی سال‌های ۹۱، ۹۲، ۹۷ و ۹۸ شهرداری تهران از ساختمان شهید نواب صفوی به ساختمان معاونت مالی و اقتصاد شهری منتقل شد.

آرشيو اسناد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالی و اموال شهرداری تهران، علیرضا کاظمی معاون مدیرکل و رییس حسابداری مرکز اداره کل امور مالی و اموال شهرداری تهران، در این باره گفت: این اسناد مالی متعلق به بازه زمانی سال‌های ۹۱، ۹۲، ۹۷ و ۹۸ است که پس از انجام مراحل مختلف به طبقه منفی یک ساختمان معاونت مالی و اقتصاد شهری زیر نظر حراست اداره کل امور مالی و اموال در سلامت کامل منتقل و جابجا شد.

وی افزود: پس از این انتقال، فاز اجرایی آرشیو اسناد الکترونیکی آغاز شد. این کار توسط شرکت خدمات مالی شهر و پس از اخذ تأییدیه دستگاه‌‎های نظارتی به صورت اصولی و منطبق با شیوه‌‎های استاندارد انجام و آرشیو می‌شود.

معاون مدیرکل و رییس حسابداری مرکزی با بیان اینکه این اقدام با محوریت اداره تمرکز و نگهداری حساب‌ها برنامه‌‎ریزی شده است، گفت: هم اکنون ۳ نفر نیروی متخصص به امور آرشیو از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ روزانه به طور میانگین ۱۲ هزار برگ از اسناد مالی را اسکن و آرشیو می‌‎کنند.

کاظمی، هدف از این اقدام را توسعه الکترونیک محوری و آرشیو الکترونیکی اسناد مالی عنوان کرد که به صورت طبقه‌‎بندی در فازهای مختلف اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه از تجهیز بایگانی به صورت مکانیزه (ریلی) توسط اداره کل پشتیبانی خبر داد و گفت: این کار در مراحل اجرایی قرار دارد و اقدامات محاسباتی آن صورت پذیرفته است.